شنبه 14 مهر 1403

دانشجو خواستار نگاه ویژه مسوولان به بودجه دانشگاه تربیت مدرس شد

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
دانشجو خواستار نگاه ویژه مسوولان به بودجه دانشگاه تربیت مدرس شد

فرهاد دانشجو رئیس دانشگاه تربیت مدرس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس با اشاره به پیشرفت‌های محققان دانشگاه تربیت مدرس در حوزه کار پژوهشی، گفت: از نظر پژوهشی، کارهای بسیار بزرگی در دانشگاه تربیت مدرس صورت گرفته به طوریکه این پیشرفت‌ها مورد تایید همگان قرار دارد، به خصوص در سال گذشته این پیشرفت‌ها شتاب مضاعفی گرفته است.

وی علت پیشرفت‌های علمی را همدلی و همفکری میان نهادها دانسته و اظهار داشت: با همدلی و همفکری میان نهادها می‌توان به پیشرفت‌های بیشتری دست یافت، سازمان برنامه و بودجه، وزارت علوم، نمایندگان مجلس و ریاست جمهوری می‌توانند در این پیشرفت‌ها نقش بسیار مهمی داشته باشند، از این نهادها می‌خواهیم که نسبت به بودجه دانشگاه تربیت مدرس با توجه به پیشرفت‌های صورت گرفته فکر مضاعفی کنند تا شتاب ایجاد شده افزایش یابد.

دانشجو ادامه داد: ما درسال 1402 به حداقل 1600میلیارد تومان بودجه نیاز داریم که اگر این بودجه تأمین نشود شتاب پیشرفت ما با کندی مواجه می‌شود.

وی عنوان کرد: حضور دانشگاه تربیت مدرس در نمایشگاه بین المللی هفته پژوهش نیز چشمگیر بود، همچنین در سال گذشته برای نخستین بار رتبه اول و جایزه اول سلامتی را بین همه دانشگاه های کشور دریافت کردیم. رئیس دانشگاه تربیت مدرس گفت: در دانشگاه تربیت مدرس یک فضای دوستانه در شان دانشگاه و دانشجویان فراهم است که این مسأله را مدیون همه اعضای هیأت علمی، همکاران و دانشجویان دانشگاه هستیم.

پایان پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

دانشگاهیان

دانشگاه تربیت مدرس فرهاد دانشجو این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است
دانشجو خواستار نگاه ویژه مسوولان به بودجه دانشگاه تربیت مدرس شد 2