یک‌شنبه 6 آبان 1403

سیاسی خبرگزاری دانشجو

سیاسی خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، روزبهانی سفیر ایران در عشق اباد امروز 8 تیر ماه در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ارتباط با ستاد انتخابات خارج از کشور، گفت: انتخابات ساعت 8 به وقت محلی آغاز شد. اینجا یک صندوق ثابت و یک صندوق سیار وجود دارد. صندوق سیار ما به نقطه مرزی ارسال شده است و مجبور شدیم یک ساعت رأی گیری را تمدید کنیم.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سلطانی فر رئیس دفتر حفاظت منافع ایران در مصر در ارتباط با ستاد انتخابات خارج از کشور گفت: دولت مصر امسال توجه خاصی را برای برگزاری انتخابات ایران با توجه به ملاقات و مذاکراتی را که سی سی با شهید رئیسی، داشتند. وی ادامه داد: رسانه‌های محلی مصر هم توجه خوبی به مناظره‌ها و همچنین انتخابات داشتند و همکاری خوب امنیتی را از سوی مصر شاهد بودیم. این مقام...

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، پیام سفیر کشورمان در صربستان به مناسبت انتخابات ریاست جمهوری 1403 منتشر شد. وی در این پیام اعلام کرد فرایند رأی گیری از ساعت 8 صبح آغاز شده است که امیدوارم شاهد حضور باشکوه مردم نه تنها در داخل کشور بلکه در خارج از کشور هم باشیم.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات، شیروی افزود: این خبرنگاران علاوه بر تهران در مشهد، قم، اهواز، سنندج، تبریز و اصفهان و شیراز نیز حضور میدانی دارند. وی با اشاره به استقبال بی‌نظیر رسانه‌های خارجی طی چند دوره گذشته از انتخابات ریاست‌جمهوری ایران، گفت: رسانه‌های 34 کشور‌های اتریش، اسپانیا، استرالیا، امریکا، انگلستان، ایتالیا،...

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ابوالفضل مهرآبادی در گفت‌وگوی تلفنی با ستاد انتخابات خارج از کشور با بیان این که 30 صندوق رای برای اخذ رای ایرانیان مقیم آمریکا در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: طبق اخباری که ما در اختیار داریم تعدادی از ایرانیان از ونکوور و تورنتو کانادا برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری به شهر‌های سیاتل و بوفالو (2 شهر مرزی کانادا و آمریکا) برای شرکت در انتخابات...

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، با آغاز انتخابات ریاست جمهوری شاهد حضور هموطنان عزیز، در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران در برونئی دارالسلام جهت شرکت در چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران هستیم.

محسن اسلامی سخنگوی ستاد انتخابات وزارت کشور در جمع خبرنگاران گفت: طبق اطلاعیه 21 نحوه اخذ در شعب سیار هیچگونه با شعب راکد هیچ تفاوتی وجود ندارند و باید با شناسنامه یا کارت ملی اخذ شود. وی افزود: طبق اطلاعیه 22 افرادی که شناسنامه قدیمی دارند می‌توانند با کد ملی خود در شعب اخذ رأی حاضر شوند و رأی خود را به صندوق رأی بیاندازند. به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سخنگوی ستاد انتخابات...

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، افسانه نادی پور سفیر ایران در دانمارک در ارتباط زنده با ستاد انتخابات خارج از کشور گفت: علیرغم تجمعات معاندین شاهد حضور پرشور مردم هستیم. وی ادامه داد: دو ملاقات با مقامات سازمان‌های امنیتی و پلیس این کشور داشتم. پلیس حصور خوبی دارد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمود ادیب سفیر ایران در تفلیس در ارتباط زنده با ستاد انتخابات خارج از کشور گفت: در ساعات اولیه شاهد حضور دانشجویان ایرانی بودیم که رأی خود را به صندوق انداختند. وی ادامه داد: تعدادی از رانندگان ترانزیت نیز با هماهنگی‌های انجام شده در مرز رأی خود را به صندوق انداختند. سفیر ایران در تفلیس گفت: از ساعت 11 محلی گروه محدودی از معاندین مزاحمت‌هایی را...

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، جمشید پرویزی سفیر ایران در گینه کوناکری در ارتباط زنده با ستاد انتخابات خارج از کشور گفت: با توجه به جمعیت محدود ایرانیان در این کشور شاهد حضور خوب مردم از ساعات ابتدایی رأی گیری در انتخابات هستیم.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمود ادیب سفیر ایران در تفلیس در ارتباط زنده با ستاد انتخابات خارج از کشور گفت: در ساعات اولیه شاهد حضور دانشجویان ایرانی بودیم که رای خود را به صندوق انداختند. تعدادی از رانندگان ترانزیت نیز با هماهنگی‌های انجام شده در مرز رای خود را به صندوق انداختند. از ساعت 11 محلی گروه محدودی از معاندین مزاحمت‌هایی را ایجاد کردند، ولی بعد از دو ساعت مشکل...

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی اکبر ولایتی مشاور امور بین الملل رهبری در چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد کاظم آل صادق سفیر ایران در عراق در ارتباط زنده با ستاد انتخابات خارج از کشور گفت: حضور پرشوری را در اغلب حوزه‌ها بویژه در کربلا شاهد بودیم. ایرانیان مقیم در بغداد و بصره هم در انتخابات حضور پرشوری را داشتند. در اربیل، سلیمانیه، بغداد، کربلا، نجف و بصره شعب اخذ رای وجود دارد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با ایران در نجف اشرف در حال برگزاری است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، فرآیند انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در الجزایر در حال انجام است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح امروز جمعه (8 تیر) با حضور در شهرک شهید فلاحی تهران در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرد.