جمعه 4 آبان 1403

سیاسی خبرگزاری دانشجو

سیاسی خبرگزاری دانشجو

معاون هماهنگ کننده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: دشمن بیشتر از اینکه از تجهیزات و تسلیحات نظامی ما هراس داشته باشد از جوانان مومن، با اعتقاد، انقلابی و پیرو ولایت می‌ترسد.

نایب رئیس مجلس گفت: اعتبارات اجرای قانون متناسب سازی حقوق بازنشستگان پیش بینی شده و بر این اساس دولت باید این قانون را اجرایی کند.

سرلشکر موسوی در سفر به خراسان رضوی از پروژه انسداد مرز در حوزه استحفاظی هنگ مرزی تایباد بازدید کرد.

رئیس‌جمهور یک‌شنبه اول مهرماه به‌منظور حضور و سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل عازم نیویورک خواهد شد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مهرداد گودرزوند در جلسه علنی امروز (سه شنبه 27 شهریورماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی اظهار کرد: از وزیر ورزش و جوانان درخواست می‌کنم موضوع فوت یکی از هواداران تیم فوتبال ملوان در بازی با سپاهان را مورد بررسی قرار دهد. گفتنی است در جریان بازی بین تیم‌های سپاهان و ملوان بندر انزلی در مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران یکی از هواداران تیم ملوان دچار...

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در جلسه علنی امروز سه‌شنبه - 27 شهریورماه - مجلس شورای اسلامی، لایحه موافقت نامه خدمات یا سرویس‌های هوایی دوجانبه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت عراق اعاده شده از شورای نگهبان در دستور کار قرار گرفت و نمایندگان برای تامین نظر این شورا با اصلاحات اعمال شده موافقت کردند.

اعضای کاروان‌های اعزامی ایران به بازی‌های المپیک و پاراالمپیک 2024 پاریس تا ساعتی دیگر با رهبر انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، طرح فهرست قوانین نامعتبر در حوزه کار در جلسه علنی روز سه‌شنبه - 27 شهریورماه - صحن علنی مجلس شورای اسلامی در دستور کار مجلس قرار گرفت و نمایندگان پس از تصویب کلیات این طرح، جزییات آن را نیز تصویب کردند. براساس ماده واحده این طرح، از تاریخ لازم‌الاجراء شدن این قانون، احکام قانونی مذکور در حوزه کار، منسوخ اعلام می‌شود.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، بررسی‌های دیوان محاسبات کشور از اجرای قانون بودجه سال گذشته نشان می‌دهد، علی‌رغم تکلیف مقرر در تبصره (12) قانون بودجه سال 1402 مبنی بر افزایش 40 درصدی حمایت‌های مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره)، لیکن این افزایش طی 5 ماهه ابتدایی سال 1402 به میزان 20 درصد و طی 7 ماهه انتهایی سال 40 درصد بوده و بابت مابه‌التفاوت افزایش...

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، بیست و سومین جلسه علنی مجلس شورای اسلامی به ریاست محمدباقر قالیباف رئیس قوه مقننه و با حضور اکثریت نمایندگان آغاز شد که روح‌الله متفکرازاد عضو هیئت رئیسه مجلس دستورکار نمایندگان در این جلسه را به شرح ذیل قرائت کرد: ادامه رسیدگی گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد طرح فهرست قوانین و احکام نامعتبر در حوزه کار (در اجرای ماده (137) قانون آئین‌نامه داخلی) گزارش...

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، جلسه علنی امروز سه‌شنبه مجلس شورای اسلامی به ریاست محمد باقر قالیباف آغاز شد. نمایندگان رسیدگی به موارد زیر را در دستور کار جلسه امروز خود دارند: - ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون اجتماعی درباره طرح فهرست قوانین و احکام نامعتبر در حوزه کار - رسیدگی به گزارش کمیسیون عمران لایحه موافقتنامه خدمات هوایی دو جانبه بین دولت‌های جمهوری ایران و دولت عراق -...

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها در مجلس شورای اسلامی گفت: در کشور ما هر کسی که منابع مالی ملت در اختیارش است، از آن برای منافع شخصی استفاده می‌کند. هر کسی که قدرت و نفوذ بیشتری دارد، از این شرایط بهره برداری می‌کند. حتی در حوزه حقوق و دستمزد نیز این نابرابری به وضوح دیده می‌شود.

معاون اجرایی و سرپرست نهاد ریاست جمهوری در حکمی محمدرضا جوادی یگانه را به سمت «مشاور اجتماعی و رئیس مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری» منصوب کرد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، قائم مقام وزارت امور خارجه نروژ که به‌منظور شرکت در شصت و هشتمین نشست سالانه کنفرانس عمومی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به وین سفر کرده با رییس سازمان انرژی اتمی ایران دیدار کرد. اسلامی در این دیدار با اشاره به سابقه کارشکنی‌های کشور‌های غربی و تنش‌هایی که تاکنون در نتیجه اجرای سیاست‌های استکباری برای ایران ایجاد کرده‌اند، بر ضرورت انجام تعهدات...

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت تصریح کرد، رئیس‌جمهور پاسخ سوالاتی را که در نشست خبری مجال طرح نداشت، به صورت کتبی به رسانه‌ها ارسال می کند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ظهر امروز زونگ پی‌وو سفیر جمهوری خلق چین با محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در بهارستان دیدار و گفتگو کرد.