شنبه 1 اردیبهشت 1403

دانشگاه آزاد اسلامی

دانشگاه آزاد اسلامی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تفاهم‌نامه همکاری صنعتی دانشجویان دانشگاه‌های استان آذربایجان‌شرقی با اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز امضا شد.

وب‌گاه الف

معاون آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور با اعلام اینکه، نوبت اول آزمون سراسری سال 1403 در روزهای پنجشنبه و جمعه 6 و 7 اردیبهشت ماه 1403 برگزار می شود، گفت: ثبت‌نام نوبت دوم آزمون سراسری از هفتم فروردین ماه آغاز می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جزییات ثبت‌نام و شرکت در نوبت دوم آزمون سراسری سال 1403 اعلام شد. ثبت‌نام در این نوبت از 7 فروردین 1403 آغاز می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جزییات ثبت‌نام و شرکت در نوبت دوم آزمون سراسری سال 1403 اعلام شد. ثبت‌نام در این نوبت از 7 فروردین 1403 آغاز می‌شود. جزییات ثبت‌نام و شرکت در نوبت دوم آزمون سراسری سال 1403 اعلام شد. ثبت‌نام در این نوبت از 7 فروردین 1403 آغاز می‌شود. به گزارش عرشه آنلاین، نوبت دوم آزمون سراسری سال 1403 برای پذیرش در رشته‌های با آزمون در دوره‌های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، نیمه‌حضوری، مجازی، پردیس خودگردان...

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون آزمون‌های سازمان سنجش با بیان اینکه، نوبت اول آزمون سراسری سال 1403 در روزهای پنجشنبه و جمعه 6 و 7 اردیبهشت ماه 1403 برگزار می شود گفت: ثبت‌نام نوبت دوم نیز از هفتم فروردین ماه آغاز می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

معاون آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه نوبت اول آزمون سراسری سال 1403 در روزهای پنجشنبه و جمعه 6 و 7 اردیبهشت ماه 1403 برگزار خواهد شد، گفت: ثبت‌نام نوبت دوم آزمون سراسری سال 1403 از هفتم فروردین ماه آغاز می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از شورای عالی انقلاب فرهنگی، سیصد و سی و چهارمین جلسه هئیت عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی به ریاست دکتر محمدعلی کی‌نژاد برگزار شد. در این جلسه پرونده برخی از اعضای هیئت علمی که تقاضای ماده 15 و در کمیته رسیدگی به شکایات بررسی شده بود مطرح و تأیید شد. برای صیانت از تعارض منافع در خصوص پرونده جذب و تبدیل وضعیت و ارتقاء روسای واحد‌های استانی...

وب‌گاه ورزش سه

رییس فدراسیون هاکی با ابراز رضایت از اتفاقات مثبتی که در این فدراسیون رخ داده است گفت: هر چند آقایان به موفقیت های خوبی رسیدند اما تیم های بانوان ایران امسال درخشیدند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس فدراسیون هاکی از فعالیت‌ها و اتفاقات رخ داده در این فدراسیون در سال 1402 ابراز رضایت کرد.

خبرگزاری تسنیم

قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد گفت: واحدهای استان تهران باید عامل به سند تحول دانشگاه ازاد اسلامی باشند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر فرهنگ گفت: محافظه‌کاری را در تهیه سند موسیقی کنار گذاشتیم و تلاش کردیم در سند موسیقی خیلی از مواضعی که مبهم بوده تعیین تکلیف شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، محمدصادق ضیائی رییس مرکز جذب و امور هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به استقبال از فراخوان جذب اعضای هیأت علمی نوبت دوم سال 1402 این دانشگاه، گفت: مرکز جذب و امور هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به نیاز به تخصص نیرو‌های جوان، متعهد و متخصص علمی در راستای نیل به اهداف سند تحول و تعالی دانشگاه، اقدام به...

خبرگزاری تسنیم

بانوان کبدی دانشگاه آزاد اسلامی با پیروزی نفسگیر مقابل تیم مدعی شهرداری کرج، شگفتی ساز لیگ برتر باشگاه‌های کشور شدند و جام قهرمانی را بالای سر بردند.

خبرگزاری تسنیم

مهلت ثبت‌نام فراخوان جذب اعضای هیئت علمی نوبت دوم سال 1402 دانشگاه آزاد اسلامی تا 28 اسفندماه تمدید شد.

وب‌گاه فرارو

زمان ثبت‌نام و برگزاری نوبت دوم آزمون سراسری سال 1403 اعلام شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

زمان ثبت‌نام و برگزاری نوبت دوم آزمون سراسری سال 1403 اعلام شد.