یک‌شنبه 8 مهر 1403

دانشگاه امیرکبیر رتبه اول در ثبت اختراع بین‌المللی و دوم در ثبت اختراعات ملی را کسب کرد

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
دانشگاه امیرکبیر رتبه اول در ثبت اختراع بین‌المللی و دوم در ثبت اختراعات ملی را کسب کرد

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، بنا بر اعلام سید احمد فاضل زاده رییس مؤسسه ISC، از میان 28 دانشگاه صنعتی حاضر در رتبه بندی، 9 دانشگاه صنعتی موفق به ثبت 51 پروانه اختراع بین المللی شده اند. در بین این دانشگاه‌ها، «دانشگاه صنعتی امیرکبیر» با کسب 24 پروانه ثبت اختراع رتبه اول و دانشگاه صنعتی شریف با ثبت 12 پروانه ثبت اختراع با اختلاف نسبت به سایر...

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، بنا بر اعلام سید احمد فاضل زاده رییس مؤسسه ISC، از میان 28 دانشگاه صنعتی حاضر در رتبه بندی، 9 دانشگاه صنعتی موفق به ثبت 51 پروانه اختراع بین المللی شده اند.

در بین این دانشگاه‌ها، «دانشگاه صنعتی امیرکبیر» با کسب 24 پروانه ثبت اختراع رتبه اول و دانشگاه صنعتی شریف با ثبت 12 پروانه ثبت اختراع با اختلاف نسبت به سایر دانشگاه‌ها رتبه های اول و دوم را کسب کردند.

گفتنی است: از میان 28 دانشگاه صنعتی حاضر در رتبه بندی ISC تعداد 25 دانشگاه دارای ثبت اختراع ملی هستند که در این میان دانشگاه‌های صنعتی اصفهان، امیرکبیر و علم و صنعت ایران به ترتیب با 67، 53 و 28 پروانه ثبت اختراع ملی رتبه های اول تا سوم را از آن خود کرده اند.

دانشگاه امیرکبیر رتبه اول در ثبت اختراع بین‌المللی و دوم در ثبت اختراعات ملی را کسب کرد 2
دانشگاه امیرکبیر رتبه اول در ثبت اختراع بین‌المللی و دوم در ثبت اختراعات ملی را کسب کرد 3