چهارشنبه 4 مهر 1403

دانیال جعفری: سریال «آقازاده» مرا به بازیگری علاقه‌مند کرد

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
دانیال جعفری: سریال «آقازاده» مرا به بازیگری علاقه‌مند کرد

دانیال جعفری بازیگر فیلم سینمایی باغ کیانوش، از هیجان بازی در نخستین کار خود با بهرنگ توفیقی یعنی بی‌همگان پس از بوتیمار می‌گوید که او را وارد دنیای بازیگری کرد.

- اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، دانیال جعفری در آستانه اکران فیلم سینمایی «باغ کیانوش» گفت که دوست دارد از اعضای ثابت گروه بهرنگ توفیقی باشد و تأکید دارد: از نوع کارگردانی بهرنگ توفیقی بسیار هیجان‌زده بودم.

این بازیگر نوجوان در گفت‌و‌گو با تسنیم اظهار داشت: وقتی که سریال نمایش‌خانگی «آقازاده» پخش شد من علاقه زیادی به سریال پیدا کردم و از آنجا نگاهم به دیدن سریال‌ها تغییر کرد؛ کاری به کارگردانی بهرنگ توفیقی؛ وقتی سریال را نگاه می‌کردم به پدرم گفتم آرزو دارم با آقای توفیقی کار کنم و چند وقت بعد از دفتر آقای مهران مهام با من تماس گرفتند و گفتند برای سریال «بی‌همگان» بیایید صحبت کنیم و آقای توفیقی دانیال را برای نقش میثم ببیند و ان‌شاءالله انتخاب کنند.

او یادآوری کرد: در آن لحظه خیلی خوشحال بودم از اینکه می‌توانستم افتخار همکاری با کارگردان بزرگی را داشته باشم. آقای توفیقی نگاه متفاوتی نسبت به کارگردانی داشت و من از نوع کارگردانی‌اش بسیار هیجان زده بودم.

جعفری ادامه داد: در یکی از سکانس‌های سریال «بی‌همگان» که من سکانسی احساسی داشتم اما جالب است بدانید هنوز اعلام نکرده بودند ضبط شروع شده است. در حالی که دوربین ضبط می‌کرد و من اطلاعی نداشتم فکر می‌کردم تمرین قبل از ضبط است؛ آقای توفیقی در حین ضبط کلماتی را به من گفت که احساسات من را بیشتر و واقعی‌تر می‌کرد و بعد از این که سکانس تمام شد آقای توفیقی کات داد و من حیرت زده بودم از اینکه سکانس بسیار زیبا و واقعی شده بود، در حالی که من اطلاعی نداشتم.

خبری از اسپین‌آف سریال «پوست شیر»

وی افزود: بعد از سکانس دوستان پروژه مرا تشویق کردند و من از این خیلی خوشحال بودم که در کنار کارگردان بسیار خوب و بزرگی کار کردم. وقتی سریال «بی‌همگان» به پایان رسید آقای توفیقی پروژه نمایش خانگی سرگیجه را شروع کردند؛ من از این موضوع خیلی ناراحت بودم تا اینکه از دفتر آقای توفیقی تماس گرفتند و گفتند برای صحبت درباره نقش اصلی بیاید و من برای بار دوم افتخار همکاری با ایشان را پیدا کردم. از این موضوع بسیار خوشحالم و دوست دارم عضو ثابت گروه این کارگردان باشم.

جعفری با اشاره به کمک‌های پدر و مادرش، یک توصیه‌ای هم برای بازیگران نوجوان داشت: پدر و مادرم خیلی مرا در این مسیر حمایت کردند و من از مادر و پدرم بی‌نهایت سپاسگزارم و خیلی خوشحالم که آن‌قدر حمایتگر من و برادرم هستند. من به توصیه پدر و مادرم و البته بزرگانِ هنر، همواره این نکته را مطرح کرده‌اند بازیگران کودک و نوجوان، برای بازی در پروژه‌های سینمایی و تلویزیونی از درس و دوران تحصیل خود غافل نشوند. از راهش وارد بازیگری شوند و مسائل آکادمی و علمی بازیگری در سینما را به جد پیگیری کنند. من این الگو را در دستور کار خودم قرار دادم.

او همچنین از تجربه همکاری با مسعود آب‌پرور در مستوران 1 می‌گوید: آقای مسعود آب‌پرور با دقتی بسیار بالا در کارگردانی کار را هدایت می‌کرد و کار بسیار زیبا و داستانی بسیار خوب داشت. تلاش های بسیار زیادی کردم تا به این نقطه از مسیر رسیدم و بسیار خوشحالم و هرگز تسلیم نخواهم شد و مانند دنیل دی لوئیس به اسکار ها فکر می‌کنم تلاش و پشتکار راهی برای موفقیت.