شنبه 9 تیر 1403

دانیلو و افسردگی حاد در رئال مادرید / روزی که کاپیتان برزیل قورباغه‌اش را قورت داد!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
دانیلو و افسردگی حاد در رئال مادرید / روزی که کاپیتان برزیل قورباغه‌اش را قورت داد!

دانیلو، کاپیتان غیرمنتظره برزیل در کوپا آمه‌ریکا از روزهای عجیبی می‌گوید که به دلیل افسردگی در آستانه خداحافظی با فوتبال بود.

به گزارش "ورزش سه"، با تصمیم غیرمنتظره دوریوال جونیور، سرمربی برزیل، بازوبند کاپیتانی این تیم در کوپا آمه‌ریکا بر دست دانیلو بسته می‌شود، مدافعی که سیزده سال پیش با تیم ملی جوانان برزیل فاتح جام جهانی و آمریکای جنوبی شده و بعد از دوران فوتبالی پر فراز و نشیبی که پشت سر گذاشت حالا در 32سالگی کاپیتان سلسائو در کوپا است.

دانیلو در سطح باشگاهی هم سابقه درخشانی دارد. او در رئال مادرید درخشید و با این تیم پنج جام به دست آورد. او بعد از مدتها رفتن به حاشیه حالا بار دیگر مورد توجه قرار دارد. بعد از آنکه دانیلو در جریان تساوی برزیل مقابل کاستاریکا بازوبند کاپیتاین را به بازو بست در مصاحبه‌ای که به شدت مورد توجه قرار گرفته از اتفاق تلخی گفت که برایش رخ داده است.

دانیلو در این مصاحبه گفت:" من هم انسانم و همیشه در بهترین شرایط نیستم. راستش را بخواهید در اولین فصل حضورم در رئال مادرید افسردگی گرفته بودم. خودم را گم کرده بودم و فکر می‌کردم به هیچ دردی نمی‌خورم".

این مدافع برزیلی در ادامه گفت:" افسردگی چنان بلایی سرم آورده بود که در زمین حتی یک پاس پنج متری هم نمی‌توانستم بدهم. بیرون از زمین که حتی حال نداشتم از جایم تکان بخورم. عشق من به فوتبال کاملا از بین رفته بود و نمی‌دانستم چطور باید از آن کابوس خارج شوم. دلم می‌خواست مادرید را رها کنم به خانه‌ام در برزیل برگردم و دیگر هرگز فوتبال بازی نکنم".

دانیلو در سال 2015 در حالی به رئال مادریدی که کریستیانو رونالدوی در اوج را داشت پیوست که همه انتظار داشتند او در کنار ستاره پرتغالی به یکی از ستونهای اصلی رئال تبدیل شود. دانیلو با اشاره به تاثیر این انتظارها بر وضعیت روحی‌اش گفت:" هیچوقت فکرش را هم نمی‌کردم قیمتم 31 میلیون یورو بشود و بشوم گران‌ترین مدافع تاریخ رئال مادرید تا آن زمان. در بازی با آلاوز تئو هرناندز توپ را از من گرفت و سانتر کرد و آنها گل زدند. ما 4-1 بردیم ولی این اشتباهی نیست که در رئال مادرید پذیرفتنی باشد. وضعیت روانی‌ام بدتر شد، به قول معروف قورباغه‌ام را قورت دادم و به کسی حرفی نزدم ولی بعد از چند ماه شانس آوردم و با یک روانشناس دیدار کردم و او بود که فوتبالم را نجات داد".

دانیلو و افسردگی حاد در رئال مادرید / روزی که کاپیتان برزیل قورباغه‌اش را قورت داد! 2
دانیلو و افسردگی حاد در رئال مادرید / روزی که کاپیتان برزیل قورباغه‌اش را قورت داد! 3