سه‌شنبه 10 مهر 1403

دانیل مالدینی به آتزوری دعوت می‌شود / بازگشت مالدینی به تیم ملی ایتالیا

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
دانیل مالدینی به آتزوری دعوت می‌شود / بازگشت مالدینی به تیم ملی ایتالیا

لوچانو اسپالتی امروز گفت برای فیفا دی پیش رو دانیل مالدینی، پسر اسطوره فوتبال ایتالیا را به تیم ملی دعوت خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، دانیل مالدینی، هافبک 22 ساله ایتالیایی که پیراهن مونزا را به تن می‌کند پسر اسطوره بزرگ فوتبال ایتالیا است. او کم کم موفق شده خودش را تا حدی از زیر سایه بزرگ پدر خارج کند تا حدی که برخی در ایتالیا معتقدند زمان دعوت شدن دانیل به تیم ملی ایتالیا فرا رسیده است.

این انتظار امروز به سر رسید و لوچانو اسپالتی تایید کرد که در فیفا دی پیش رو او را به تیم ملی دعوت خواهد کرد. او خاطرنشان کرد که دو ستاره جوان این روزها سری آ نیکولو پیسیلی از رم و دانیل مالدینی از مونزا را دعوت خواهد کرد.

اسپالتی این روزها برای یک برنامه خیریه در شهر ناپل به سر می‌برد. یک ماشین فیات پاندا که هواداران ناپولی فصل گذشته به خاطر قهرمانی فصل گذشته در سری آ به اسپالتی هدیه داده بودند توسط او به کودکان بی سرپرست هدیه شد.

دانیل مالدینی تابستان امسال از میلان، تیم پدرش، با قراردادی دائمی به مونزا منتقل شد و درخشید. او در هشت بازی برای مونزا دو پاس گل داده و بازی‌های خوبش در ایتالیا تحسین شده است.

اسپالتی در گفتگو با خبرنگاران گفت:" ما الان در ایتالیا بازیکنان جوان قوی‌ای دارمی که در حال پیشرفت هستند و به همه نشان می‌دهند که در آینده می‌توانند نقش مهمی در تیمی ملی داشته باشند. پیسیلی و مالدینی از بهترینهای این جوانها هستند و به تیم ملی دعوت خواهند شد. ما این را به آنها اطلاع داده‌ایم و خوشحالیم که به اردو ملحق شده و کمک‌مان خواهند کرد".

دانیل مالدینی به آتزوری دعوت می‌شود / بازگشت مالدینی به تیم ملی ایتالیا 2