پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

«دبیر شورای انتصابات دانشگاه آزاد اسلامی» منصوب شد

خبرگزاری مهر مشاهده در مرجع
«دبیر شورای انتصابات دانشگاه آزاد اسلامی» منصوب شد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در حکمی احمدرضا مرادی را به سمت «دبیر شورای انتصابات دانشگاه آزاد اسلامی» را منصوب کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در حکمی احمدرضا مرادی را به سمت «دبیر شورای انتصابات دانشگاه آزاد اسلامی» را منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی طی حکمی احمدرضا مرادی را به سمت «دبیر شورای انتصابات دانشگاه آزاد اسلامی» منصوب کرد.

در این حکم آمده است:

«نظر به مراتب تعهد، تخصص و سوابق ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان «دبیر شورای انتصابات دانشگاه آزاد اسلامی» منصوب می شوید.

لازم است ذیل شورا در راستای تحقق اهداف و اقدامات مندرج در سند تحول و تعالی به خصوص بسته کاری، «دستیابی به سازمان یادگیرنده» و راه کنش توسعه و ارتقای نظام های مدیریت منابع انسانی در اقدامات 18 الی 26 آنچه در شمول مدیران منتصب آن شورا است، اقدام بایسته صورت پذیرد.

راه اندازی شورای داوری دانشگاه نیز ارزیابی عملکرد مدیریت ها در پایان هر دوره مدیریتی با همکاری کانون ارزیابی شایستگی مدیران حرفه ای، جهت پیاده سازی مصوبه پنجاهمین جلسه هیأت امنا در خصوص حق مدیریت مؤثر مورد انتظار می باشد.

امید است با اتکال به خداوند متعال، با صداقت کاری، امانت‌داری، برگزاری مستمر و شرکت مؤثر در جلسات شورا (با حق رأی) در انجام امور محوله و پیشبرد اهداف مقدس دانشگاه آزاد اسلامی موفق و مؤید باشید.»

همچنین دکتر طهرانچی طی نامه جداگانه ای از زحمات و تلاشهای مهندس احمد علمشاهی دبیر سابق شورای انتصابات دانشگاه آزاد اسلامی قدردانی کرد. مهندس احمد علمشاهی هم اکنون رئیس مرکز اداری، مالی و پشتیبانی سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی است.