جمعه 1 تیر 1403

دختر شهید رئیسی: پیام رهبری به دانشجویان آمریکا روح تازه ای به محور مقاومت دمید

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
دختر شهید رئیسی: پیام رهبری به دانشجویان آمریکا روح تازه ای به محور مقاومت دمید

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزرای دانشجو، حانیه سادات رئیسی، دختر شهید رئیسی در نشست بین المللی یک دهه سخن رهبر انقلاب با جوانان آمریکا و اروپا گفت: در محیط دانشگاهی منش و روش شهید رئیسی که مبتنی بر تقوا بود احصا شود. وی ادامه داد: امیدوارم همانطور که رهبر معظم انقلاب حکیمانه فرمودند شخصیت شهید جامع الاطراف است، همه این جامعیت را ببینم. فقط به نامگذاری ساختمان اکتفا نکنیم و در محیط دانشگاهی...

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزرای دانشجو، حانیه سادات رئیسی، دختر شهید رئیسی در نشست بین المللی یک دهه سخن رهبر انقلاب با جوانان آمریکا و اروپا گفت: در محیط دانشگاهی منش و روش شهید رئیسی که مبتنی بر تقوا بود احصا شود.

وی ادامه داد: امیدوارم همانطور که رهبر معظم انقلاب حکیمانه فرمودند شخصیت شهید جامع الاطراف است، همه این جامعیت را ببینم. فقط به نامگذاری ساختمان اکتفا نکنیم و در محیط دانشگاهی منش و روش ایشان که مبتنی بر تقوا بود احصا شود و در معرض دانشجویان قرار گیرد. رئیسی ادامه داد: اتفاقی که برای رئیس جمهور شهید افتاد، دل‌های بسیاری را در محور مقاومت متاثر کرد، تسلیت‌های این‌ها به ما میرسید. شهید در مورد مقاومت و وعده صادق در عرصه دیپلماسی تلاش کردند. وی افزود: برای اینکه یک فعالیت رو به جلو برای مردم غزه باشد، پیام رهبری در این زمان یک روح تازه‌ای به محور مقاومت دمید. یکی اینکه مردم بدانند محور مقاومت تا قلب آمریکا پیش رفته است و دوم بدانند مردم ایران و محور مقاومت در راه احقاق حق ایستاده است.