چهارشنبه 13 تیر 1403

درآمد 20 میلیاردی پرسپولیس از حضور گولسیانی در یورو 2024

وب‌گاه فرارو مشاهده در مرجع
درآمد 20 میلیاردی پرسپولیس از حضور گولسیانی در یورو 2024

باشگاه پرسپولیس سود خوبی از حضور ستاره تیمش در یورو 2024 خواهد برد.

در حالی مسابقات جام ملت های اروپا در آلمان در حال برگزاری است که کم کم به روزهای حساس جام می رسیم و تیم های مدعی جام مشخص می شوند. گئورگی گولسیانی ستاره گرجستانی پرسپولیس تنها بازیکن لیگ ایران است که در این رقابت ها حضور داشته و عملکرد بسیار خوبی هم در یورو به نمایش گذاشت. گولسیانی که در ترکیب تیم ملی گرجستان حضور داشت برای اولین بار در تاریخ موفق شد به همراه تیمش راهی مرحله حذفی شود ولی یکشنبه شب مقابل اسپانیا یکی از مدعیان جدی این رقابت ها با نتیجه 4 بر یک مغلوب شد و از گردونه رقابت ها کنار رفت.

نکته مهم حضور گولسیانی در این رقابت ها سود خوبی است که باشگاه پرسپولیس از حضور مدافع خود در یورو خواهد برد. فیفا و یوفا برای حضور بازیکنان در تورنمنت های بزرگ پول خوبی را به باشگاه ها پرداخت می کنند که کمک زیادی به تیم های باشگاهی در سراسر دنیا می کند.

باشگاه پرسپولیس بابت حضور گولسیانی در بازی های یورو چیزی در حدود 350 هزار یورو دریافت خواهد کرد که به پول ما مبلغی در حدود 20 میلیارد خواهد شد. هرچند به دلیل تحریم ها دریافت پول برای باشگاه پرسپولیس کار بسیار سختی است و مشخص هم نیست آیا این پول به حساب باشگاه واریز خواهد شد یا خیر!

منبع: خبرورزشی

 

از میان اخبار

خبر بد روزنامه مشهور اسپانیا برای پرسپولیس

تیم جدید وحدت هنانوف مشخص شد؛ ایرانی و صنعتی!

ادمیلسون جونیور بمب نقل و انتقالات پرسپولیس؟

پاتک بزرگ استقلال به پرسپولیس؛ اولین خرید رسمی شد