پنج‌شنبه 29 شهریور 1403

دربی اصلی عربستان یعنی الهلال - الاتحاد / بنزما: الهلال ترس ندارد، در خانه‌شان جشن می‌گیریم

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
دربی اصلی عربستان یعنی الهلال - الاتحاد / بنزما: الهلال ترس ندارد، در خانه‌شان جشن می‌گیریم

شروع درخشان الهلال در این فصل و به خصوص پیروزی 3-1 دیشب مقابل الریان حریفان این تیم را ترسانده، ولی بنزما می‌گوید الاتحاد از آبی‌های ریاض نمی‌ترسد.

به گزارش "ورزش سه"، الهلال در فصل جدید شروعی رویایی دشته است. آنها پیش از شروع رسمی فصل موفق شدند النصر و کریستیانو رونالدو را در سوپرجام 4-1 در هم بکوبند و پروسه‌ای را استارت بزنند که در نهایت باعث اخراج سرمربی النصر شد.

آبی‌های ریاض در لیگ سه بازی اول‌شان را با پیروزی پشت سر گذاشتند و دیشب لیگ نخبگان آسیا را با پیروزی 3-1 مقابل الریان قطر شروع کردند.

شنبه آینده الهلال در هفته چهارم فوتبال عربستان باید به مصاف الاتحاد و کریم بنزما برود. ستاره فرانسوی امروز در یک مصاحبه گفت هیچ ترسی از الهلال ندارد. او در عین حال از دیدار دو تیم به عنوان یک فینال برای لیگ عربستان یاد کرد.

بنزما گفت: "هر بازی یک فینال است ولی بازی الاتحاد و الهلال واقعا در عربستان یک فینال واقعی است. ما این را می‌دانیم ولی هیچ ترسی از آنها نداریم. هر نتیجه‌ای هم که گرفته باشند ما الاتحاد هستیم و برای جنگیدن و انجام بهترین بازی به استادیوم الهلال می‌رویم".

ستاره فرانسوی که یکشنبه این هفته در جریان پیروزی درخشان 7-1 مقابل الوحده هت‌تریک کرد و یک گل فوق‌العاده تماشایی به ثمر رساند گفت: "در مقابل الوحده بی‌نظیر بودیم. کل تیم بی‌نظیر بود نه فقط من. هواداران هم درجه یک بودند. وقتی می‌گفتم به هواداران نیاز داریم منظورم همین بود. شب زیبایی برای همه بود و می‌خواهیم یک شب زیبای دیگر برای الاتحادی‌ها درست کنیم".

دربی اصلی عربستان یعنی الهلال - الاتحاد / بنزما: الهلال ترس ندارد، در خانه‌شان جشن می‌گیریم 2