شنبه 31 شهریور 1403

درخشش امین برای قهرمانی ورونا کافی نبود

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
درخشش امین برای قهرمانی ورونا کافی نبود

امین اسماعیل نژاد نتوانست به اولین جام خود با ورونا دست پیدا کند.

به گزارش "ورزش سه"، امین اسماعیل‌نژاد پدیده بی‌چون و چرای والیبال ایران در فصل گذشته بازی‌های ملی بود و همین عملکرد فوق العاده‌اش در لیگ ملت‌ها چشم باشگاه‌های بزرگ اروپایی را به او جلب کرد اما مسائل مربوط به خدمت سربازی اجازه نداد که این بازیکن فصل گذشته لژیونر شود.

اگرچه اسماعیل نژاد در مسابقات ملی امسال نتوانست عملکرد سال گذشته را تکرار کند اما همان نمایش‌های او در سال گذشته کافی بود تا مورد توجه چند باشگاه بزرگ اروپایی باقی بماند و نهایتاً هم به ورونا بپیوندد تا در بزرگ‌ترین لیگ دنیا یعنی سری آ به میدان برود.

رقابت‌های والیبال سری آ از چند روز دیگر رسماً آغاز خواهد شد و تیم‌ها در حال حاضر با انجام بازی‌های دوستانه به دنبال آمادگی هرچه بیشتر برای شروع این لیگ طاقت فرسا هستند. در همین راستا ورونا امروز در فینال یک تورنمنت چهار جانبه به مصاف لوبه رفت و نهایتاً با نتیجه سه بر یک از حریف خود شکست خورده تا دست این تیم و امین اسماعیل نژاد از کسب اولین جام کوتاه بماند.

اسماعیل نژاد در بازی امروز نمایش خوبی از خود ارائه داد و 18 امتیاز کسب کرد اما این عملکرد خوب ستاره ایرانی نیز برای فرار ورونا از شکست و نهایتاً قهرمانی این تیم کافی نبود.

درخشش امین برای قهرمانی ورونا کافی نبود 2