جمعه 28 اردیبهشت 1403

درخشش انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس در جشنواره بین‌المللی حرکت

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
درخشش انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس در جشنواره بین‌المللی حرکت

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، آیین پایانی پانزدهمین جشنواره بین‌المللی حرکت با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و جمعی از مقامات کشوری و روسا و معاونان دانشگاه‌های کشور برگزار و انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه در 6 حوزه موفق به کسب مقام و افتخار شدند. در این رویداد که دوم خرداد ماه و به میزبانی دانشگاه مازندران برگزار شد، انجمن علمی دانشجویی محیط زیست، موفق به کسب مقام برگزیده‌ی...

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، آیین پایانی پانزدهمین جشنواره بین‌المللی حرکت با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و جمعی از مقامات کشوری و روسا و معاونان دانشگاه‌های کشور برگزار و انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه در 6 حوزه موفق به کسب مقام و افتخار شدند. در این رویداد که دوم خرداد ماه و به میزبانی دانشگاه مازندران برگزار شد، انجمن علمی دانشجویی محیط زیست، موفق به کسب مقام برگزیده‌ی بخش مسابقات علمی گروه دامپزشکی و کشاورزی شد و رتبه برگزیده‌ی بخش مسابقه علمی در گروه علوم انسانی نیز به انجمن علمی دانشجویی زبان روسی رسید. رتبه برگزیده بخش نشریات علمی در گروه فنی مهندسی را انجمن علمی دانشجویی مهندسی عمران با نشریه «پالار» به دست آورد و نشریه «زیست نوین» از انجمن علمی دانشجویی بیوفیزیک در حوزه علوم پایه به همراه نشریه «دیداکترا» از انجمن علمی دانشجویی زبان فرانسه در حوزه علوم انسانی رتبه شایسته‌ی تقدیر را در بخش نشریات علمی به خود اختصاص دادند.

رتبه برگزیده بخش محتوای دیجیتال این جشنواره نیز در گروه فنی مهندسی به تارنمای انجمن‌های علمی دانشجویی مهندسی عمران دانشگاه تربیت‌مدرس تعلق گرفت.

گفتنی است در حاشیه این رویداد وحید فغانی، رییس اداره سیاستگذاری و برنامه‌ریزی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تربیت‌مدرس با اکثریت آرا به عنوان دبیر کمیسون آیین‌نامه انجمن‌های علمی و فناوری وزارت علوم انتخاب شد.