جمعه 10 فروردین 1403

محیط زیست

محیط زیست

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور نهضت ملی مسکن از شرایط حاکم بر اقتصاد بانکها در ایران انتقاد کرد و گفت: بانک‌ها باید از حالت تجاری به خدماتی تبدیل شوند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور نهضت ملی مسکن گفت: بانک‌ها باید از حالت تجاری به خدماتی تبدیل شوند؛ زیرا بانک‌ها به عنوان بازوی دولت‌اند که متأسفانه این روند در ایران بالعکس است.

وب‌گاه الف

ایسنا نوشت: کشاورزی ارگانیک اغلب به‌عنوان راه‌حلی پایدارتر برای تولید مواد غذایی معرفی می‌شود که از اشکال طبیعی کنترل آفات برای ترویج کشت سازگار با محیط زیست استفاده می‌کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

به گفته مسئولان، در سال 1402 بالغ بر ده هزار مگاوات به ظرفیت نیروگاه‌های در دست احداث اضافه شد و تاکنون اقداماتی موثر در خصوص اخذ و ابلاغ مصوبات و صدور مجوز‌های مرتبط با ساخت نیروگاه‌های تجدیدپذیر صورت گرفته است.

وب‌گاه عصر ایران

رابرت اف. کندی جونیور مجری رادیو، فعال محیط زیست، نویسنده و وکیل متخصص در حقوق محیط زیست است. او که ایرلندی آمریکایی است، پسر رابرت فرانسیس «بابی» کندی و برادرزاده رئیس‌جمهور اسبق آمریکا، جان اف. کندی است. او در حال حاضر یکی از مجریان برنامه رادیویی حلقه آتش است که در سراسر کشور آمریکا پخش می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تشدید بار آلودگی فلزات سنگین و گسترش بیش از حد فعالیت‌های کشاورزی و توسعه صنایع شوینده‌ها در جهان آلودگی‌های جدی به محیط زیست وارد کرده و موجب تخریب اکوسیستم حساس آب‌های ساحلی کشور شده است؛ یک محقق کشور در پژوهشی، تأثیر آلوده‌گرهای صنعتی حاوی فسفر و نیتروژن بر برخی پارامترهای فیزیولوژیکی ماکرو جلبک‌های خلیج‌فارس را مورد بررسی قرار داده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

محیط زیست مازندران روز پنجشنبه اعلام کرد با توجه به همزمان شدن سالروز شهادت حضرت علی (ع) و روز طبیعت (13 فروردین)، ورود مسافران و گردشگران به پناهگاه حیات وحش میانکاله ممنوع شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رییس پارک ملی توران گفت: بر اساس آخرین آمار ما در پارک ملی توران 16 تا 18 یوز شناسنامه دارند.

وب‌گاه فرارو

ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی در بازدید از یک منزل مسکونی، 24 قطعه انواع حیوانات شکار ممنوع به صورت تاکسیدرمی شده را کشف کردند.

وب‌گاه فرارو

محیط زیست مازندران اعلام کرد که با توجه به همزمان شدن سالروز شهادت حضرت علی (ع) و روز طبیعت (13 فروردین)، ورود مسافران و گردشگران به پناهگاه حیات وحش میانکاله ممنوع شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سخاوت آسمان و بارش‌های برف و باران در فروردین‌ماه 1403، بخش هایی از تالاب زیبای "آق‌گل" ملایر بزرگترین تالاب فصلی استان همدان را پس از سه سال زنده کرد و در بهار طبیعت جانی دوباره به آن بخشید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

محیط زیست مازندران از ممنوعیت ورود مسافران و گردشگران به میانکاله در روز طبیعت خبر داد. محیط زیست مازندران از ممنوعیت ورود مسافران و گردشگران به میانکاله در روز طبیعت خبر داد. به گزارش عرشه آنلاین؛ محیط زیست مازندران روز پنجشنبه اعلام کرد با توجه به همزمان شدن سالروز شهادت حضرت علی (ع) و روز طبیعت (13 فروردین)، ورود مسافران و گردشگران به پناهگاه حیات وحش میانکاله ممنوع شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محیط زیست مازندران از ممنوعیت ورود مسافران و گردشگران به میانکاله در روز طبیعت خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

محمود احمدی‌نژاد از یک سو سعی دارد خود را اپوزیسیون تمام عیار نظام جلوه دهد و از سوی دیگر با برخی اقدامات می‌خواهد هنوز در دایره خودی‌های نظام باقی بماند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: محیط زیست مازندران از ممنوعیت ورود مسافران و گردشگران به میانکاله در روز طبیعت خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

محیط زیست مازندران روز پنجشنبه اعلام کرد با توجه به همزمان شدن سالروز شهادت حضرت علی (ع) و روز طبیعت (13 فروردین)، ورود مسافران و گردشگران به پناهگاه حیات وحش میانکاله ممنوع شد.