یک‌شنبه 15 مهر 1403

درخواست مدیر پیکان: لیگ برتر نباید شروع شود!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
درخواست مدیر پیکان: لیگ برتر نباید شروع شود!

احمد مددی می‌گوید با اجرای عدالت در پرونده فساد، پیکان به جای مس رفسنجان در جدول لیگ برتر قرار می‌گیرد.

به گزارش "ورزش سه"، احمد مددی، مدیرعامل پیکان در جمع خبرنگاران راجع به پرونده فساد و امیدواری برای بازگشت پیکان به لیگ برتر گفت: من قائل به این هستم که حتما موضوعاتی اتفاق افتاده است. راجع به این پرونده فساد، کشف فساد در هر مقطعی صورت بگیرد، مهم نیست که در چه زمانی اتفاق افتاده است. بند ب ماده 73 مقررات انضباطی صراحتا اشاره کرده که اگر تیمی تبانی کند به کسر امتیاز و سقوط منجر می‌شود. من نامه‌هایی ارسال کردم و مستنداتی فرستادم و انتقادم این است که روند رسیدگی طولانی شده است.

مددی ادامه داد: ما یک لیگ برتری می‌خواهیم آغاز کنیم، آیا می‌توانیم خیلی عادی از کنار این همه حرف و حدیث که دو ماه تمام رسانه‌ها در موردش صحبت کردند، بگذریم؟ مگر رییس کمیته انضباطی خواب‌نما شده بود که آن حرف‌ها را زد؟ حتما موضوعی وجود دارد. اگر ما پول می‌دهیم به دعانویس، واقعا این تبانی نیست؟ یک مبلغ قابل توجهی تبدیل به دلار می‌شود، چه کسی باید پاسخگو باشد؟

مدیرعامل پیکان درخواست تسریع رسیدگی به این پرونده را داشت و گفت:اول از همه از دادگستری کرمان که ورود جدی داشتند تشکر می‌کنم. خواهشم این است که این پرونده را تسریع بدهند. مردم الان منتظرند. بی ترید اگر رسیدگی شود مس سقوط می‌کند و ما در لیگ برتر می‌مانیم. یوونتوس را سال 2005 به دو لیگ پایین‌تر تبعید کردند و آخرین تیمی که افتاده بود به لیگ برتر برگشت. ما باید از کی الگو بگیریم؟ من با آقای بهاروند هم صحبت کردم و گفتند اگر مس رفسنجان سقوط کند، پیکان می‌ماند.

او در پایان گفت: ارکانی از فدراسیون و کمیته داوران در بازداشت هستند، حتما اتفاقی افتاده است. لیگ برتر دارد شروع می‌شود و امیدوارم تا 25 مرداد رسیدگی شود. ما می‌خواهیم عدالت اجرا شود‌. از فدراسیون می‌خواهم تا پرونده فساد تعیین تکلیف نشده، لیگ برتر را شروع نکنید.