پنج‌شنبه 29 شهریور 1403

دردسر بزرگ برای فونسکا و روسونری / خبر خوب برای طارمی: مانیان به دربی نمی‌رسد

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
دردسر بزرگ برای فونسکا و روسونری / خبر خوب برای طارمی: مانیان به دربی نمی‌رسد

گزارش‌ها در ایتالیا حاکی است مایک مانیان که دیشب در بازی میلان و لیورپول مصدوم شد به دربی دلا مادونینا نخواهد رسید.

به گزارش "ورزش سه"، میلان دیشب در سن‌سیرو شبی تلخ را سپری کرد و مقابل لیورپول کاری جز اینکه دستهایش را به نشانه تسلیم بالا برده و باخت 3-1 را پذیرا شود از دستش برنمی‌آمد.

باخت مقابل لیورپول در روز اول چمپیونزلیگ وقتی برای روسونری تلخ‌تر شد که مایک مانیان، دروازه‌بانی که برای این تیم اهمیتی بسیار زیاد دارد، در دقیقه 51 آسیب دید و قادر به ادامه بازی نبود. مانیان زمین را ترک کرد تا هواداران را به شدت نگران کند.

امروز توتو مرکاتو در گزارش خود به نقل از منابع نزدیک به باشگاه میلان مدعی شد که مانیان امروز صبح تستهای پزشکی را پشت سر گذاشته و مشخص شده که از ناحیه زانوی راست ضرب‌دیدگی شدیدی پیدا کرده است.

توتو مرکاتو می‌گوید با اینکه این خبر قاعدتا باید برای میلانی‌ها خوشحال‌کننده باشد چرا که مانیان مدتی طولانی از میادین دور نخواهد بود ولی در واقع اینطور نیست. این رسانه می‌گوید با وجود جدی نبودن مصدومیت دروازه‌بان فرانسوی، او نمی‌تواند تا روز یکشنبه به شرایط ایده‌آل برسد.

اهمیت روز یکشنبه برای میلان این است که آنها در این روز باید در دربی دلا مادونینا به مصاف اینتر بروند.

اگر مانیان واقعا به دربی روز یکشنبه مقابل اینتر نرسد لورنزو توریانی از ابتدا درون دروازه روسونری خواهد ایستاد. او اولین بازی‌اش را دیشب بعد از مصدومیت مانیان و به عنوان یار تعویضی انجام داد.

دردسر بزرگ برای فونسکا و روسونری / خبر خوب برای طارمی: مانیان به دربی نمی‌رسد 2