دوشنبه 11 تیر 1403

درستکار: هر پنج آزادکار کشورمان شانس مدال المپیک هستند

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
درستکار: هر پنج آزادکار کشورمان شانس مدال المپیک هستند

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، پژمان درستکار روز جمعه پس از حضور در پای صندوق رای در ورزشگاه شهید شیرودی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مشارکت در انتخابات یک وظیفه ملی است و هر ایرانی برای تعیین سرنوشت خود باید در این کنش سیاسی شرکت کند. وی تصریح کرد: امیدوارم کسی انتخاب شود که به درد جامعه آگاه باشد. ورزشکاران نیز در کنار مردم به دنبال انتخاب اصلح هستند تا منتخب مردم بتواند مشکلات...

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، پژمان درستکار روز جمعه پس از حضور در پای صندوق رای در ورزشگاه شهید شیرودی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مشارکت در انتخابات یک وظیفه ملی است و هر ایرانی برای تعیین سرنوشت خود باید در این کنش سیاسی شرکت کند.

وی تصریح کرد: امیدوارم کسی انتخاب شود که به درد جامعه آگاه باشد. ورزشکاران نیز در کنار مردم به دنبال انتخاب اصلح هستند تا منتخب مردم بتواند مشکلات کشور را به بهترین شکل ممکن حل کند.

سرمربی اسبق تیم ملی کشتی آزاد با اشاره به حضور پنج نماینده کشتی آزاد کشورمان در المپیک پاریس گفت: تیم بسیار خوبی در این دوره داریم و من باور دارم هر پنج نماینده ایران شانس مدال دارند. در این برهه رسانه‌ها و کارشناسان باید در کنار تیم باشند تا کشتی بدون دغدغه راهی پاریس شود.

قهرمان اسبق آسیا در خصوص نتایج احتمالی یزدانی در المپیک 2024 افزود: حسن آقا از بزرگان کشتی ایران و جهان است و در پاریس می‌تواند به مدال طلا برسد. البته ما نباید از هم اکنون بار روانی را روی دوش آزادکاران بگذاریم زیرا المپیک کنونی شرایط خاصی دارد و به طور حتم کشتی به مانند ادوار گذشته در این المپیک میدان‌داری خواهد کرد.

درستکار در خصوص تغییر وزن‌های متمادی کامران قاسمپور نیز گفت: باید از وی و کادر فنی سوال شود.

انتهای پیام /