شنبه 29 اردیبهشت 1403

درها به روی بازیکن جنجالی و تبعیدی قرمزها باز شد!

وب‌گاه فرارو مشاهده در مرجع
درها به روی بازیکن جنجالی و تبعیدی قرمزها باز شد!

اریک تن‌هاخ گفته که سانچو می‌تواند با عذرخواهی دوران حرفه‌ای خود در منچستریونایتد را نجات بدهد.

اگر یونایتد بتواند باشگاهی پیدا کند که جیدون سانچو را بخرد حتما در پنجره انتقالات زمستانی او را خواهد فروخت یا به باشگاه دیگری قرض خواهد داد. این وینگر 23 ساله سه ماه و نیم از میادین دور ماند به این دلیل که سرمربی تیمش را دروغگو خطاب کرد و از عذرخواهی اجتناب کرد. سانچو به تنهایی در کارینگتون تمرین می‌کند و طبق قرارداد هفتگی 275000 پوندی 4 میلیون پوند برای یونایتد هزینه دارد.

یوونتوس و لیگ عربستان به جذب او علاقه نشان دادند، در حالی که باشگاه قدیمی او بروسیا دورتموند با قرارداد مبادله‌ای برای دونیل مالن موافق است. اما تن‌هاخ روز جمعه اعلام کرد که اگر سانچو بخواهد در تیم باشد، هنوز هم زمان دارد. سرمربی یونایتد ادعا کرد که از تصمیم خود پشیمان نیست، و افزود: «مساله فرهنگی است و هر بازیکن باید استانداردهای خاصی را رعایت کند. او می‌داند که اگر بخواهد برگردد باید عذرخواهی کند.» تن‌هاخ در پاسخ به این سوال که آیا فکر می‌کند پولی که برای دستمزد بازیکن خرج می‌شود هدر رفته است یا خیر، پاسخ داد: «فکر می‌کنم این یک موضوع داخلی است. باید صبر کنیم و ببینیم چه می‌شود.»

نمانیا ماتیچ، هافبک سابق یونایتد این هفته تایید کرد که سانچو و پل پوگبا از جمله بازیکنانی بودند که همیشه دیر به تمرین‌ها می‌رسیدند. تن‌هاخ اما سعی کرده نظم بیشتری به باشگاه بدهد. او گفت: «من می‌دانستم که مشکلاتی وجود دارد. اما اینها بازیکنان جوانی هستند که باید آنچه را که لازم است یاد بگیرند و مانند یک فوتبالیست حرفه‌ای رفتار کنند.»

منبع: خبرورزشی

از میان اخبار

بهترین پرسپولیسِ تاریخ با برانکو بود

رقابت در 86 کیلوگرم بدون حسن یزدانی لطفی ندارد

مورایس: بهترین گزینه برای هدایت بنفیکا هستم

اقدام جالب سپاهانی‌ها در قبال امید نورافکن