چهارشنبه 28 شهریور 1403

دروازه‌بان تاتنهام در نقش آتش‌بیار معرکه / حداکثر تنش در لندن: دعوا و یقه‌گیری در دربی (عکس)

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
دروازه‌بان تاتنهام در نقش آتش‌بیار معرکه / حداکثر تنش در لندن: دعوا و یقه‌گیری در دربی (عکس)

نیمه اول دربی شمال لندن با تنش بالا دنبال شد و حتی در اواخر این نیمه شاهد درگیری بازیکنان آرسنال و تاتنهام بودیم.

به گزارش "ورزش سه"، دربی شمال لندن به عنوان یکی از حساس‌ترین دربی‌های فوتبال انگلیس از دقایقی پیش در ورزشگاه تاتنهام هاتسپر آغاز شده است.

بازی دو تیم همانطور که انتظار می‌رفت پرتنش و درگیرانه دنبال شد. با اینحال دو تیم در نیمه اول که به تازگی به پایان رسیده نتوانستند دروازه حریف را باز کنند و در نهایت با تساوی 0-0 راهی رختکن شدند.

هر چه از دقایق بازی می‌گذشت بر تنش در میدان اضافه می‌شد تا اینکه در دقیقه 35 یک درگیری جرقه‌ای بود برای روشن شدن آتش درگیری بین بازیکنان دو تیم. البته حضور بازیکنان باتجربه‌تر نگذاشت کار بالا بگیرد و داور هم با خست در نشان دادن کارت به خوبی توانست این صحنه را مدیریت کند و آرامش را به بازی برگرداند.

همه چیز از جایی شروع شد که یورین تیمبر با تنه زدن به پدرو پورو، مدافع تاتنهام، توپ را حفظ کرد و به سمت دروازه تاتنها حرکت کرد. او از این حرکت طرفی نبست چرا که کریستین رومرو به خوبی با یک تکل بلند توپ او را بیرون زد.

اما ویکاریو دروازه‌بان تاتنهام از خطای تیمبر آنقدر عصبانی بود که به سمتش رفت و مشخص بود به او توهین کرده است. تیمبر یقه دروازه‌بان تاتنهام را گرفت و در این میان کریستین رومرو هم وارد ماجرا شد و دور از چشم داور ضربه‌ای به تیمبر نواخت. بازیکنان دو تیم دور هم جمع شدند و درگیری بالا گرفت.

در نهایت با حضور باتجربه‌هایی مثل سون هیونگ مین از طرف تاتنهام و همینطور کاپیتان آرسنال تنش تا حدودی آرام گرفت. داور هم یک کارت زرد به یورین تیمبر به دلیل خطایی که در شروع این ماجرا انجام داده بود نشان داد و یک کارت زرد هم جلوی صورت ویکاریو گرفت.

دروازه‌بان تاتنهام در نقش آتش‌بیار معرکه / حداکثر تنش در لندن: دعوا و یقه‌گیری در دربی (عکس) 2
دروازه‌بان تاتنهام در نقش آتش‌بیار معرکه / حداکثر تنش در لندن: دعوا و یقه‌گیری در دربی (عکس) 3
دروازه‌بان تاتنهام در نقش آتش‌بیار معرکه / حداکثر تنش در لندن: دعوا و یقه‌گیری در دربی (عکس) 4
دروازه‌بان تاتنهام در نقش آتش‌بیار معرکه / حداکثر تنش در لندن: دعوا و یقه‌گیری در دربی (عکس) 5