چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403

درویش: اگر مشخصات اوسمار خوب نبود، برای فصل بعد یک مربی بزرگتر می‌آوریم

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
درویش: اگر مشخصات اوسمار خوب نبود، برای فصل بعد یک مربی بزرگتر می‌آوریم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، رضا درویش در نشست خبری پس از برگزاری مجمع عمومی باشگاه پرسپولیس، اظهار داشت: در ابتدا اعیاد شعبانیه را خدمت تمام عزیزان تبریک می‌گویم و امیدوارم به حق موالید این ماه روزگاری خوش، شاداب و همراه با تندرستی بسیار را شاهد باشیم. هم وطنان ما نیز در آستانه عید سفره‌ای پررزق داشته باشند.

وی افزود: صورت جلسه مجمع سالانه رسیدگی به صورت‌های مالی باشگاه بود. باید به نزدیک به 18-17 بند از صورت‌های مالی که برای سال 84 به بعد است رسیدگی می‌شد. نقطه نظرات خوبی داشتیم. وزارت ورزش و سازمان خصوصی‌سازی نیز همکاری خوبی جهت رفع موانع با ما داشتند. ان‌شا‌ءالله در صورت‌های مالی بعدی، دست کم نیمی از این بندها مرتفع شده باشد.

مدیرعامل پرسپولیس درمورد اینکه به جز اضافه شدن 2 عضو جدید به هیات مدیره پرسپولیس، ظاهرا اصلی‌ترین بحث این جلسه رسیدگی به صورت‌های مالی باشگاه بوده است، عنوان کرد: اصلا دستور جلسه صورت مالی بود. البته سازمان خصوصی‌سازی ایراد گرفت که اضافه شدن 2 عضو جدید به هیات مدیره، در دستور جلسه نیست و به همین دلیل قرار شد با رفع موانع، بتوانند این 2 عضو را ثبت کنند. البته وزارت ورزش مقصر نیست زیرا دستور مجمع برای 3 هفته قبل بود که تاریخ مجمع مشخص شد. در آن تاریخ خبیری و حدادی استعفا نکرده بودند.

درویش تصریح کرد: پس از استعفای این 2 نفر از هیات مدیره، انتخاب اعضای جدید در دستور صورت جلسه مجمع نیامده بود.

ادامه دارد...

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

باشگاه پرسپولیس

رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس مجمع باشگاه پرسپولیس اوسمار این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است
درویش: اگر مشخصات اوسمار خوب نبود، برای فصل بعد یک مربی بزرگتر می‌آوریم 2