سه‌شنبه 3 مهر 1403

درگیری در دیدار دوستانه کلمبیا - آمریکا / کلمبیایی‌ها همه را عاصی کردند: شما کارتل هستید!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
درگیری در دیدار دوستانه کلمبیا - آمریکا / کلمبیایی‌ها همه را عاصی کردند: شما کارتل هستید!

کلمبیا در بازی دوستانه مقابل آمریکا پیروزی بزرگی به دست آورد ولی این بازی تحت‌الشعاع رفتار عجیب هواداران این کشور قرار گرفت.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی کلمبیا که خودش را برای شرکت در کوپا آمه‌ریکا آماده می‌کند دیروز در یک بازی دوستانه در شهر واشنگتن به مصاف تیم ملی آمریکا رفت و با نتیجه 5-1 به پیروزی رسید.

ولی هواداران کلمبیا چه بیرون از استادیوم و چه درون استادیوم بارها با آمریکایی‌ها درگیر شدند و صحنه‌هایی عجیب و غریب خلق کردند. این رفتار کلمبیایی‌ها با انتقاد شدید در رسانه‌های آمریکایی مواجه شده و با این وضعیت به نظر می‌رسد کلمبیایی‌ها در کوپا آمه‌ریکا که در ایالات متحده برگزار می‌شود شرایط سختی خواهند داشت.

کلمبیا با گلهای آریاس، رافائل سانتوس بوره، ریچارد ریوس، خورخحه کاراسکال و لوئیس سینسترا موفق شد آمریکا را با برتری قاطع شکست بدهد. کلمبیا در دیگر بازی تدارکاتی خود پیش از شروع کوپا یک بازی دوستانه هم مقابل بولیوی برگزار خواهد کرد.

رسانه‌های آمریکایی با اشاره به دعواهای شدید بین هواداران کلمبیایی با آمریکایی‌ها می‌گویند آنها در حاشیه استادیوم و داخل استادیوم با خودشان هم درگیر شدند. این رسانه‌ها می‌گویند هواداران کلمبیایی پیش از این هم در بازی‌های دوستانه تیم ملی کشورشان در اسپانیا و آمریکا باعث ایجاد درگیری و دعوا شده بودند.

تنش‌های ایجاد شده توسط هواداران کلمبیا حتی برخی آمریکایی‌ها را به این نتیجه رسانده که خواهان ممنوعیت حضور آنها در کشورشان در جریان برگزاری کوپا آمه‌ریکا شوند.

درگیری در دیدار دوستانه کلمبیا - آمریکا / کلمبیایی‌ها همه را عاصی کردند: شما کارتل هستید! 2
درگیری در دیدار دوستانه کلمبیا - آمریکا / کلمبیایی‌ها همه را عاصی کردند: شما کارتل هستید! 3