شنبه 8 اردیبهشت 1403

دریانوردان بوشهری مراقب باشند / سواحل و فراساحل مواج است

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
دریانوردان بوشهری مراقب باشند / سواحل و فراساحل مواج است

اقتصادنیوز: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: براساس پیش بینی نقشه‌های هواشناسی سواحل و فراساحل این استان تا فردا جمعه مواج است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، پیام مساعدی روز پنجشنبه اظهار کرد: با این شرایط دریانوردان باید در مدت یاد شده از دریاروی اجتناب و در صورت نیاز به تردد ضرور رعایت نکته‌های ایمنی را داشته باشند.

وی بیان کرد: طی امروز و فردا در برخی از ساعت‌ها وزش باد از پدیده‌های غالب در سطح استان و بر روی دریا خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر تصریح کرد: در روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته آینده نیز با عبور موجی کوتاه و کم دامنه علاوه بر افزایش پوشش ابر برای برخی نقاط استان احتمال بارش خفیف و پراکنده باران پیش بینی می‌شود.

مساعدی ادامه داد: در 24 ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی، وزش باد و فردا در برخی از مناطق مه صبحگاهی پیش بینی می‌شود.

وی افزود: در مدت یاد شده جهت وزش باد در این استان شمال غربی تا غربی با سرعت 10 تا 38، گاهی تا 44 کیلومتر در ساعت و بر روی دریاطی ساعت‌هایی 16 تا 46 گاهی بیش از 56 کیلومتر در ساعت پیش بینی شده است.

مساعدی یادآور شد: در 24 ساعت آینده ارتفاع موج دریا در سواحل شمالی استان 90 تا 150 گاهی 180 سانتیمتر و در سواحل مرکزی و جنوبی 90 تا 180 گاهی تا 240 سانتیمتر پیش بینی میشود.

ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید