یک‌شنبه 8 مهر 1403

در آستانه انتقال به ادنوک لیگ / قدوس در امارات ماند تا ببندد!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
در آستانه انتقال به ادنوک لیگ / قدوس در امارات ماند تا ببندد!

سامان قدوس، هافبک تیم ملی ایران، پس از جدایی از برنتفورد، راهی یکی از تیم‌های لیگ برتر امارات می‌شود.

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که فصل جدید فوتبال در بسیاری از کشورهای آسیایی و اروپایی آغاز شده، سامان قدوس، هافبک ملی پوش فوتبال ایران که سابقه بازی در تیم برنتفورد انگلیس را دارد، بدون تیم مانده و این هافبک ایرانی - سوئدی، قرار است به زودی از تیم جدیدش رونمایی کند.

قدوس که در دیدار ایران مقابل امارات، در جریان مقدماتی جام جهانی 2026 در منطقه آسیا همراه با تیم ملی بود، در کشور امارات مانده و صحبت‌هایی مبنی بر علاقه دو تیم الشارجه و اتحاد کلبا به گوش می‌رسد که طبق ادعای رسانه‌ها، این بازیکن ایرانی به باشگاه الشارجه بسیار نزدیک است.

ملی پوش ایرانی پس از چهار فصل حضور در باشگاه برنتفورد و انجام 107 دیدار برای زنبورها، به تازگی به صورت رسمی از این تیم جدا شد و این بازیکن که توانایی بازی در چندین پست مختلف را دارد، حالا در جدیدترین تجربه و چالش خود قصد دارد به خاورمیانه بیاید.

در صورت تکمیل این انتقال، سامان قدوس تبدیل به هفتمین لژیونر ایرانی شاغل در این لیگ می‌شود، چرا که غیر از او، احمد نوراللهی در الوحده، محمدرضا آزادی در العروبه، سردار آزمون و سعید عزت الهی در شباب الاهلی و مهدی قایدی و شهریار مغانلو در اتحاد کلبا بازی می‌کنند.

در آستانه انتقال به ادنوک لیگ / قدوس در امارات ماند تا ببندد! 2