یک‌شنبه 1 مهر 1403

در انتظار تقابل جذاب در دربی عربستان / راند جدید مبارزه رونالدو با رفقا: کانسلو وارد می‌شود!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
در انتظار تقابل جذاب در دربی عربستان / راند جدید مبارزه رونالدو با رفقا: کانسلو وارد می‌شود!

با پیوستن ژوآئو کانسلو به الهلال، از این پس در دربی‌های ریاض شاهد تقابل جذاب او با هموطنش کریستیانو رونالدو خواهیم بود.

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه الهلال امسال تابستان مهره‌های بزرگی را به خدمت گرفت که مهمترین آنها بازیکنی بود که در آخرین روزها راهی عربستان شد: ژوآئو کانسلو؛ مدافع پرتغالی که از منچسترسیتی راهی الهلال شد.

الهلال بعد از آنکه مدافع کناری خود سعود عبدالحمید را به ایتالیا و به رم فرستاد، بیش از پیش نیاز به جذب کانسلو داشت. این باشگاه تلاش خود برای جلب موافقت سیتی را افزایش داد و بالاخره موفق شد کانسلو را پای میز امضای قرارداد بنشاند.

حالا در عربستان خیلی‌ها منتظر تقابل‌های جذاب بین کانسلو و هم‌تیمی بزرگش در تیم ملی پرتغال؛ کریستیانو رونالدو هستند. البته کانسلو اولین هم‌تیمی رونالدو نیست که راهی الهلال می‌شود و تابستان گذشته این باشگاه روبن نوس پرتغالی را از ولورهمپتون به خدمت گرفته بود.

با این‌حال رابطه کانسلو و رونالدو متفاوت از رابطه کریستیانو و روبن نوس است. کانسلو سال‌ها، به مراتب بیشتر از نوس در تیم ملی با رونالدو همبازی بوده، علاوه‌بر تیم ملی، در یوونتوس هم سابقه حضور در کنار کریستیانو را داشته است.

رونالدو فصل گذشته چندین بار مقابل الهلال شکست خورده و بی‌صبرانه منتظر است از تیم آبی‌پوش شهر ریاض انتقام بگیرد. آخرین شکست النصر به باخت 4-1 مقابل الهلال در فینال سوپرجام برمی‌گردد. باختی که سرمربی پرتغالی؛ لوئیس کاسترو را در یک قدمی اخراج قرار داده. از این پس شکست دادن الهلال با حضور مدافع درخشانی مثل کانسلو برای رونالدو و یارانش دشوارتر هم خواهد شد.

در انتظار تقابل جذاب در دربی عربستان / راند جدید مبارزه رونالدو با رفقا: کانسلو وارد می‌شود! 2