یک‌شنبه 1 مهر 1403

در این چمن سه امتیاز جای شکر دارد / احسان پهلوان به خبرنگاران: با من شوخی نکنید!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
در این چمن سه امتیاز جای شکر دارد / احسان پهلوان به خبرنگاران: با من شوخی نکنید!

تلاش هافبک سابق پرسپولیس برای کسب سه امتیاز در ورزشگاه دستگردی نتیجه داد.

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از بازی‌های هفته پنجم لیگ برتر، هوادار در ورزشگاه دستگردی میزبان فولاد بود و شاگردان گل‌محمدی با تک گل موسی کولیبالی فاتح بازی شدند.

احسان پهلوان، هافبک شناخته شده فولاد در این بازی از ابتدا در میدان بود و چهره جنگنده‌ای از خود نشان داد و سعی می‌کرد با پاس‌های کلیدی‌اش فولاد را در میانه میدان از فشار خارج کند و تلاش‌های او برای کسب سه امتیاز نتیجه داد.

ویدئو: 353669

احسان پهلوان پس از بازی با خبرنگاران صحبت کوتاهی انجام داد که نکته جالب آن انتقاد او از زمین ورزشگاه دستگردی بود. این ورزشگاه همواره به عنوان مجموعه‌ای که چمن استانداردی دارد شناخته می‌شد اما هافبک فولاد نظر متفاوتی داشت و نسبت به آن انتقاد کرد.

پهلوان در نیمه دوم وقتی که محمدحسین زواری، بازیکن سابق استقلال برای هوادار به زمین مسابقه رفت نبرد سختی با او در میانه میدان داشت که گاهی به درگیری فیزیکی نیز منجر می‌شد. با این حال زواری هم نتوانست به عنوان یار تعویضی بازی را به سود شاگردان رحمتی رقم بزند.

احسان پهلوان، هافبک فولاد پس از پیروزی تیمش برابر هوادار گفت: ما در این پنج بازی باید بیشتر از این امتیاز می‌گرفتیم چون کیفیت خیلی خوبی ارائه دادیم.

او در پاسخ به خبرنگاران که می‌گفتند چمن ورزشگاه دستگردی یکی از بهترین چمن‌های تهران است گفت: خداراشکر که در این چمن بازی را بردیم. چمن بی کیفیت بود. شوخی می‌کنید که کیفیت چمن خوب است؟ چمن سبک فوتبال را عوض می‌کند و کیفیت بازی پایین می‌آید. خداراشکر با بازی مالکانه‌ای انجام دادیم و برنده شدیم.

پهلوان در ادامه گفت: شرایط مان خیلی سخت بود و داریم به خودباوری می‌رسیم. ما در این پنج بازی خیلی با کیفیت بودیم ولی به حق‌مان نرسیدیم.

در این چمن سه امتیاز جای شکر دارد / احسان پهلوان به خبرنگاران: با من شوخی نکنید! 2