شنبه 31 شهریور 1403

در تمام دنیا این اتفاق می‌افتد؛/ تارتار: نگاهی به کسب سهمیه داریم

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
در تمام دنیا این اتفاق می‌افتد؛/ تارتار: نگاهی به کسب سهمیه داریم

مهدی تارتار می‌گوید می‌توانستند برتری خود مقابل فولاد را حفظ کنند ولی شرمنده هواداران شدند.

به گزارش "ورزش سه"، مهدی تارتار، سرمربی ملوان مس از بازی با فولاد در کنفرانس خبری گفت: برای هر دو تیم بازی سختی بود. تیم‌ها شانه به شانه هم حرکت می‌کردند و شاهد یک بازی فیزیکی بودیم. من فولاد را به این شکل ندیده بودم. به فولادی‌ها و بچه‌های خودمان که پا پس نکشیدند، خسته نباشید می‌گویم. انصافا هر دو تیم خوب کار کردند و در مجموع می‌توانست مساوی باشد.

او ادامه داد: از قضاوت خوب آقای منصوریان و همکاران‌شان تشکر می‌کنم‌. گروه داوری قضاوت خوبی داشتند و بی‌نقص بودند برای آنها آرزوی موفقیت دارم.

تارتار راجع به از دست رفتن پیروزی گفت: شرمنده هوادارن شدیم. می‌توانستیم تک گل خودمان را حفظ کنیم. فولاد در نیمه دوم فشار آورد و تغییراتی را ایجاد کرد. یارهای خوبی را در نیم فصل جذب کرده و جایگاه‌ش اینجای جدول نیست. با این ساختار و امکاناتی که فولاد دارد باید برای قهرمانی بجنگد هرچند امسال را تا حدودی از دست داده است. ما با تمام وجود تا پایان فصل می‌جنگیم و حتی نیم نگاهی به کسب سهمیه داریم. در نیم فصل دوم یارهای خوبی به ما اضافه شدند. فکر می‌کنم بازی زیبایی نبود و بیشتر فیزیکی بود.

او درباره اعتقاد فولادی‌ها به وقت‌کشی بازیکنانش گفت: بازیکن ما از ناحیه بینی دچار شکستگی شد و با وجود اینکه دوست داشت ادامه بدهد، خون ریزی‌اش بند نمی‌آمد. در آن صحنه بازیکن ما دچار مصدومیت شد و غیر از آن ما خودمان را نینداختیم. در فلسفه کاری من وقت‌کشی با افتادن نیست و باید با سبک بازی و تاکتیکی باشد.

تارتار دلیل عقب کشیدن تیم ملوان را اینگونه توضیح داد: ما در انتقال توپ ضعیف عملکردیم. اگر در خط هافبک انتقال خوبی داشتیم، تیم از فشار خارج می‌شد. طبیعی است که وقتی نتیجه 1-0 است تیم جلو برای حفظ نتیجه، جانانه دفاع می‌کند و به عقب می‌رود و تیمی که عقب مانده همه جور فشار می‌آورد. در تمام بازی‌های دنیا شاهد این قضیه هستیم.