جمعه 28 اردیبهشت 1403

در جنوب، یک شمالی بلای جان پرسپولیس شد

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
در جنوب، یک شمالی بلای جان پرسپولیس شد

جواد آقایی پور با درخشش مقابل پرسپولیس هم تیمش را به آینده امیدوار ساخت هم یک مهاجم آینده دار به فوتبال باشگاهی‌مان معرفی شد.

به گزارش ورزش سه استقلال خوزستان از دو موقعیت نصف و نیمه مقابل پرسپولیس به گل رسید. این دو گل با درخشش جواد آقایی پور مهاجم 24 ساله آبی‌های خوزستان به دست آمد. در دقیقه 6 آقایی پور با حضور بموقع در جای درست ریباند توپ برگشتی توسط بیرانوند را با ضربه سری هوشمندانه و نرم تبدیل به گل کرد. او در دقیقه چهارم نیمه دوم نیز موفق شد با هوشیاری و جاگیری درست ضربه دقیقی به توپ زده و گل مهم دیگری برای استقلال خوزستان به ثمربرساند. این بریس آقایی پور به غیر از اینکه مقابل پرسپولیس اتفاق افتاد و اهمیت بسیاری داشت برای استقلال خوزستان که در این فصل بشدت مشکل گلزنی داشت پیام آور یک اتفاق بزرگ بود و حالا پورموسوی می‌تواند به بهبود شرایط خط حمله‌اش در بازی‌های آینده امیدوار باشد. آقایی پور بازیکنی اهل رشت است که اولین بار در سپیدرود در لیگ برتر بازی کرد و چهره شد. او در تیم‌های شمالی نساجی مازندران و شهرداری آستارا هم بازی کرده و اما حالا در جنوب می درخشد.

نکته عجیب اینکه استقلال خوزستان در این فصل و در 12 مسابقه قبلی فقط شش گل به ثمر رسانده بود که آقایی پور تنها یک گل مقابل صنعت نفت به ثمر رسانده بود اما با بریس فوق‌العاده مقابل پرسپولیس حالا در خوزستان همه به این مهاجم شمالی امیدوار شده‌اند. نکته جالب در مورد این مهاجم آنکه او در زمان تصاحب توپ غیر از دو گلی که زد نمایش درخشانی داشت و در حفظ توپ و ایجاد شرایط سخت برای مدافعان پرسپولیس کاملا موفق بود.

عکس: محمد احمدزاده

در جنوب، یک شمالی بلای جان پرسپولیس شد 2
در جنوب، یک شمالی بلای جان پرسپولیس شد 3
در جنوب، یک شمالی بلای جان پرسپولیس شد 4