چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

در حاشیه افتتاحیه کلاس مربیگری درجه A در تهران / محصص: شرکت در کلاس های مربیگری کافی نیست

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
در حاشیه افتتاحیه کلاس مربیگری درجه A در تهران / محصص: شرکت در کلاس های مربیگری کافی نیست

مراسم افتتاحییه مرحله اول دومین دوره مربیگری درجه A ویژه بازیکنان سابق تیم ملی و جمعی از مربیان نخبه کشور امروز 22 مرداد ماه در مرکز ملی فوتبال با حضور غلامرضا جباری، سرپرست کمیته آموزش، بهارک کاظم، سرپرست دپارتمان آموزش، عباس هاشمپور، سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی، سعید قاسمی، مدیر هتل آکادمی و حسن تیموری، مدیر اماکن ورزشی مرکز ملی فوتبال برگزار شد.

به گزارش "ورزش سه"، در ابتدای برگزاری این کلاس غلامرضا جباری، سرپرست کمیته آموزش برای حاضرین گفت: 56 دوره کلاس مربیگری درجه A تاکنون برگزار شده است تا مربیان ما در بهترین شرایط از لحاظ علمی باشند و معتقدم نهایت بهره را باید از این دوره ها برد تا در مسیر توسعه و رشد قرار بگیریم. اگر وظایتان را به درستی انجام دهید حتی اگر نتیجه دلخواهتان را به دست نیاورید، موفق خواهید بود. در واقع مربیگری اثرگذارترین موضوع در توسعه فوتبال است. بر همین اساس از شما می خواهم با تلاش، نظم و پشتکار در مسیر توسعه فوتبال ایران گام بردارید.

در ادامه هم مرتضی محصص مدرس این دوره خطاب به مربیان شرکت کننده در کلاس گفت: فدراسیون فوتبال برای آموزش علم فوتبال به مربیان و نخبگان خود از هیچ تلاشی برای مربیانش دریغ نمی کند. بر همین اساس از شما می خواهم داشته های خود را در اختیار دیگر همکاران گذاشته و استفاده بهینه ای از دانش روز دنیا ببرید چرا که با مطالعه و به روز شدن علم تان، می توان آینده ای درخشان را برای فوتبال کشور متصور بود. حضور در این دوره از کلاس و کرس های آموزشی لازم است اما کافی نیست. باید مرتبا مطالعه کنید و ذهنتان را آماده کنید. راهی جز مطالعه وجود ندارد. باید علمتان را به روز کنید. از لحاظ کمی دوره های آموزشی مناسبی را برای فوتبال برگزار کرده ایم و بدون شک با حضور مدرسان مجربی که در دوره ها حضور دارند، از لحاظ کیفیت نیز سعی بر ارتقا دانش مربیان داریم. در واقع دانش افزایی یکی از اهداف ما برای یکسان سازی بحث آموزش در میان مربیان است.

در حاشیه افتتاحیه کلاس مربیگری درجه A در تهران / محصص: شرکت در کلاس های مربیگری کافی نیست 2
در حاشیه افتتاحیه کلاس مربیگری درجه A در تهران / محصص: شرکت در کلاس های مربیگری کافی نیست 3
در حاشیه افتتاحیه کلاس مربیگری درجه A در تهران / محصص: شرکت در کلاس های مربیگری کافی نیست 4
در حاشیه افتتاحیه کلاس مربیگری درجه A در تهران / محصص: شرکت در کلاس های مربیگری کافی نیست 5