شنبه 21 مهر 1403

در شرایطی که هنوز حریف دوستانه پیدا نکردیم؛/ تیم ملی با خودش بازی کرد (عکس)

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
در شرایطی که هنوز حریف دوستانه پیدا نکردیم؛/ تیم ملی با خودش بازی کرد (عکس)

شاگردان اسکوچیچ در دیداری درون تیمی به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه مساوی به پایان رسید.

به گزارش "ورزش سه"، نوبت دوم تمرین روز گذشته تیم ملی از ساعت 19 در شهر دوحه زیر نظر کادر فنی شد و به مدت 100 دقیقه ادامه یافت. پس از بخش های ابتدایی و حرکات ترکیبی اسکوچیچ عملکرد شاگردانش را در یک بازی درون تیمی پرفشار زیر نظر گرفت.

سرمربی تیم ملی در شرایطی که بازی دوستانه با کانادا لغو شد و بازی با اروگوئه هم به جایی نرسید، هنوز برای محک زدن شاگردانش در فیفا دی فعلی فرصتی پیدا نکرده است. در چنین شرایطی، اسکوچیچ تصمیم به برگزاری یک دیدار درون تیمی بین شاگردانش کرد تا این گونه، عملکرد آنها را در جریان یک بازی فوتبال زیر نظر بگیرد.

این بازی که در دو زمان 30 دقیقه ای انجام شد با تساوی دو بر دو به پایان رسید. مهدی طارمی، سردار آزمون، علی قلی زاده و علیپور در این بازی موفق به گلزنی شدند. قلی زاده در دقایق پایانی این بازی مصدوم شد که وضعیت هافبک تیم ملی در روزهای آتی مشخص می شود.

گفتنی است که مسئولان فدراسیون فوتبال همچنان در حال رایزنی با فدراسیون های مختلف هستند تا تیم ملی فیفا دی فعلی را بدون برگزاری بازی دوستانه به پایان نرسد. از افریقای جنوبی و الجزایر به عنوان جدیدترین حریفانی که احتمال برگزاری بازی دوستانه با آنها وجود دارد، یاد می شود.

در شرایطی که هنوز حریف دوستانه پیدا نکردیم؛/ تیم ملی با خودش بازی کرد (عکس) 2
در شرایطی که هنوز حریف دوستانه پیدا نکردیم؛/ تیم ملی با خودش بازی کرد (عکس) 3