دوشنبه 16 مهر 1403

در مورد پرسپولیس حرف نمی‌زنم؛/ اسدبیگی: گل من به خاطر اشتباه بیرانوند نبود

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
در مورد پرسپولیس حرف نمی‌زنم؛/ اسدبیگی: گل من به خاطر اشتباه بیرانوند نبود

سینا اسدبیگی می‌گوید در حال حاضر در مورد پرسپولیس و جدایی‌اش حرف نمی‌زند و فقط به فولاد فکر می‌کند.

به گزارش "ورزش سه"، سینا اسدبیگی، هافبک سابق پرسپولیس که تا هفته سوم عضو این تیم بود، در آخرین روز نقل و انتقالات از جمع سرخ‌های تهرانی جدا شد و پیراهن قرمز فولاد را بر تن کرد تا دوباره شاگرد یحیی گل‌محمدی شود. او امشب به هم‌تیمی سابق خود، علیرضا بیرانوند گل اول را زدو تاثیر زیادی در پیروزی بزرگ تیمش برابر تراکتور داشت.

اسدبیگی در مورد اینکه اشتباه بیرانوند در گل او تاثیرگذار بود گفت: اشتباه که نمی‌شود گفت چون من مستقیم زدم و در آن لحظات باید تصمیم بگیری که ارسال کنی یا مستقیم بزنی و من طبق فکرهایی که از قبل تجسم کرده بودم، آن لحظه تصمیم گرفتم مستقیم بزنم و خیلی بابت این گل خوشحالم.

اسدبیگی در مورد اینکه آیا از پرسپولیس بابت کنار گذاشتنش گله‌ای دارد یا نه، عنوان کرد: پرسپولیس تیم بزرگ و قابل احترامی است و هواداران زیادی دارد اما ترجیحا در مورد پرسپولیس صحبت نمی‌کنم. انشاالله در مصاحبه‌های بعدی.

ویدئو: 355175

او در مورد اینکه با این گل به پرسپولیس کمک کرده، گفت: من الان بازیکن تیم فولاد هستم و حرفه‌ای این است که در مورد پرسپولیس الان صحبت نکنم.

اسدبیگی راجع به اینکه فولاد گامی به سمت بالای جدول برداشته گفت: ما تصمیم گرفتیم بازی به بازی پیش برویم. خداراشکر هفته پیش بردیم و این هفته هم بازی سختی اینجا مقابل تراکتور داشتیم. طبق تمرینات‌مان و گفته‌های کادرفنی در تبریز نتیجه خوبی گرفتیم.

او در مورد اینکه فصل پیش شایعه پیوستنش به تراکتور مطرح بود، گفت: من پیشنهاد تراکتور را داشتم ولی چون تحت قرارداد پرسپولیس بودم تصمیم گرفتم بمانم.

این هافبک در مورد کار با یحیی گل‌محمدی گفت: آقا یحیی خداراشکر هرجا می‌رود با نتایجش نشان می‌دهد چقدر مثبت عمل کرده است. الان فولاد هم شخصیت گرفته و باید به فولاد هم احترام گذاشت و ما قطعا جزو 4 تیم بالای جدول خواهیم بود.