شنبه 5 آبان 1403

در میانه ادعاهای بزرگ علیه بارسلونا / دیدار پرز و لاپورتا: دو دشمن در سفارت به هم رسیدند!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
در میانه ادعاهای بزرگ علیه بارسلونا / دیدار پرز و لاپورتا: دو دشمن در سفارت به هم رسیدند!

فلورنتینو پرز و خوان لاپورتا، روسای رئال مادرید و بارسلونا، به دعوت سفیر اسپانیا در عربستان امروز در آستانه ال‌کلاسیکو دیدار کردند.

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه رئال و بارسا فردا در سوپرجام اسپانیا به مصاف هم می‌روند روسای دو باشگاه برای تماشای این مسابقه در عربستان حضور دارند چرا که بازی دو تیم در فینال در ورزشگاه اول پارک شهر ریاض برگزار می‌شود.

روسای دو باشگاه اسپانیایی امروز به دعوت خورخه هویا سفیر اسپانیا در عربستان به محل سفارت این کشور رفته و با هم دیدار کردند. در این دیدار مسئولان فوتبال عربستان و رئیس فدراسیون هم حضور داشت.

دیدار لاپورتا و پرز در روزهایی انجام می‌شود که رابطه دو باشگاه بسیار پرتنش است. در روزهای گذشته مطبوعات اسپانیایی ادعاهای بزرگی علیه بارسلونا در پرونده نگریرا مطرح کرده‌اند. بعد از اینکه ادعا شد بیست داور سابق اسپانیایی علیه بارسا شهادت داده‌اند دیروز چند روزنامه مدعی شدند که داور دیدار دو تیم در سال 2010 (که با برتری 5-0 بارسا به پایان رسید) مدعی شده است که نگریرا از طرف بارسلونا او و تیم داوری را به ناهار و شام دعوت کرده بود.

در دیدار امروز مقامات فوتبال اسپانیا در محل سفارت این کشور در عربستان علاوه بر روسای دو باشگاه بارسا و رئال، لوئیس دلافوئته سرمربی لاروخا و کادر فنی تیم ملی اسپانیا هم حضور داشتند.

در میانه ادعاهای بزرگ علیه بارسلونا / دیدار پرز و لاپورتا: دو دشمن در سفارت به هم رسیدند! 2