سه‌شنبه 10 مهر 1403

در کار حزب الله خللی ایجاد نخواهد شد

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
در کار حزب الله خللی ایجاد نخواهد شد

علی‌اکبر احمدیان دبیر شورای عالی امنیت ملی در جمع خبرنگاران گفت: در مورد پاسخ به رژیم صهیونیستی باید دقت داشته باشیم که جبهه مقاومت درگیر یک جنگ است تک اقدام مفهوم ندارد. دشمن در وضعیت استیصال است تلاش می‌کند با عملیات روانی خودش را با یکی دو تا عملیات که عمدتاً متکی بر ترور است موفق نشان بدهد، اما چنین موفقیتی برای او وجود ندارد.

پیروزی بدون تردید با جبهه مقاومت است

وی ادامه داد: دیشب در عملیات محدود به اصطلاح خودشان زمینی که آغاز کردند بلافاصله عقب نشینی کردند. پیروزی بدون تردید با جبهه مقاومت است و بدون تردید شکست از آن دشمن خواهد بود.

دبیر شورای عالی امنیت ملی بیان کرد: خون شهید سید حسن نصرالله جهاد و مقاومت و مبارزه را تثبیت کرد. یقیناً نقش رهبری سیدحسن نصرالله بعد از شهادت ایشان با دست بازتر و با حمایت الهی با قوت بیشتری ادامه پیدا خواهد کرد و حزب الله قهرمان بیش از گذشته خواهد درخشید.

احمدیان اظهار کرد: با شهادت رهبران در کار حزب الله خللی ایجاد نخواهد شد و آسیبی به حزب الله و به قدرت رزم حزب الله وارد نشده است.

احمدیان افزود: ما هم کماکان همانگونه که وظیفه خود می‌دانستیم از حزب الله در دوران دبیرکلی سید حسن نصرالله حمایت بکنیم این وظیفه را ما کماکان برای خودمان پابرجا می‌دانیم، چون بر مبنای یک اعتقاد و یک آرمان مشترک این همکاری شکل گرفته است.