سه‌شنبه 12 تیر 1403

در گنبد اتفاق می‌افتد؛/ سردار با ستاره‌های تیم ملی والیبال قرار جنگ گذاشت!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
در گنبد اتفاق می‌افتد؛/ سردار با ستاره‌های تیم ملی والیبال قرار جنگ گذاشت!

به نظر می‌رسد که قرار است شاهد یک دوئل جذاب بین سردار آزمون و دو ستاره تیم ملی والیبال ایران باشیم.

به گزارش "ورزش سه"، سردار آزمون، ستاره تیم ملی فوتبال ایران، این روزها دور از حواشی و شایعات مربوط به آینده فوتبالی خود، در حال گذراندن تعطیلات است. آزمون که همواره علاقه‌مند به والیبال بوده، این روزها در زادگاه خود، گنبد کاووس، حضور دارد و بخشی از تعطیلاتش را در این شهر محبوبش سپری می‌کند.

او که همیشه نشان داده علاقه زیادی به والیبال دارد، هر بار که به گنبد سفر می‌کند، بخش عمده‌ای از وقت خود را به بازی والیبال می‌پردازد. اما این بار یک اتفاق جالب رخ داده است. سردار آزمون دو ستاره تیم ملی والیبال ایران که همشهری او هستند، یعنی آرمان صالحی و صابر کاظمی را به یک دوئل والیبال ساحلی دعوت کرده است.

به نظر می‌رسد که این بازی مهیج طی روزهای آینده برگزار خواهد شد. در این مسابقه، سردار آزمون و یکی از هم‌تیمی‌هایش به مصاف تیم متشکل از صابر کاظمی و آرمان صالحی خواهند رفت. آرمان صالحی با بازنشر استوری سردار آزمون و با جمله معروف "بسم الله اگر حریف مایید" به این چالش پاسخ داده و به نوعی برای سردار آزمون کری خوانده است.

شایان ذکر است که آرمان صالحی به عنوان بهترین دریافت‌کننده لیگ ملت‌های والیبال انتخاب شده است و صابر کاظمی نیز به دلایلی نامعلوم از حضور در تیم ملی انصراف داده است.

باید دید که این دوئل والیبال ساحلی چگونه پیش خواهد رفت و کدام تیم موفق خواهد شد. آیا سردار آزمون و هم‌تیمی‌اش می‌توانند بر مهارت‌های والیبال صالحی و کاظمی غلبه کنند؟ یا اینکه تجربه و تخصص بازیکنان والیبال بر تلاش‌های ستاره فوتبال ایران چیره خواهد شد؟

در گنبد اتفاق می‌افتد؛/ سردار با ستاره‌های تیم ملی والیبال قرار جنگ گذاشت! 2