جمعه 30 شهریور 1403

دستگیری شرور محله حسن آباد

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
دستگیری شرور محله حسن آباد

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ "محمدقاسم طرهانی" در تشریح این خبر بیان داشت: بیست و یکم اردیبهشت ماه امسال در پی وقوع یک فقره نزاع و درگیری با سلاح گرم و ایجاد تنش و رعب و وحشت در بین شهروندان در محدوده "حسن آباد" بررسی موضوع سریعاً در دستور کار ماموران کلانتری 176 این فرماندهی قرار گرفت. این مقام انتظامی با اشاره به اینکه از همان لحظات اولیه اقدامات اطلاعاتی پلیس شروع...

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ "محمدقاسم طرهانی" در تشریح این خبر بیان داشت: بیست و یکم اردیبهشت ماه امسال در پی وقوع یک فقره نزاع و درگیری با سلاح گرم و ایجاد تنش و رعب و وحشت در بین شهروندان در محدوده "حسن آباد" بررسی موضوع سریعاً در دستور کار ماموران کلانتری 176 این فرماندهی قرار گرفت.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه از همان لحظات اولیه اقدامات اطلاعاتی پلیس شروع شد، بیان داشت: با بررسی همه جانبه و اشرافیت اطلاعاتی ماموران، مشخصات متهم به دست آمد و تحقیقات برای شناسایی مخفیگاه وی آغاز شد.

وی افزود: با جمع بندی اطلاعات به دست آمده، در کمتر از 24 ساعت مخفیگاه متهم نیز شناسایی و طی یک عملیات منسجم متهم متواری دستگیر که در بازرسی از محل یک قبضه سلاح گرم کشف که به همراه متهم به کلانتری منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با بیان اینکه دستگیری این طیف از اشرار باعث رضایتمندی مردم و تقدیر آنان از عملکرد مقتدرانه پلیس را موجب می‌شود، گفت: متهم که دارای سوابق متعدد شرارت و سرقت است برای سیر مراحل قضائی به دادسرا منتقل شد.

سرهنگ طرهانی در پایان با اشاره به اینکه برهم زدن نظم، امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است، تاکید کرد: پلیس اجازه جولان دادن به اراذل و اوباش را نخواهد داد.