شنبه 6 مرداد 1403

جولان

جولان

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک رسانه عبری زبان اعلام کرد، اسناد محرمانه موجود در خودروی یک ژنرال اسرائیلی بعد از تصادف خودرویش به سرقت رفته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کرکس مصری بار دیگر در بردسکن خراسان رضوی دیده شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون پدافند غیر عامل سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با اشاره به احتمال افزایش مهاجمین زیستی در سطح شهر تهران گفت: تمرین مقابله با پشه آئدس با محوریت سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران و همکاری سایر سازمان‌های مرتبط برگزار خواهد شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «عبدالباری عطوان» تحلیلگر برجسته جهان عرب و سردبیر روزنامه فرامنطقه‌ای رای الیوم در یادداشت جدید خود به تحولات اخیر در عرصه تقابل حزب‌الله و دشمن صهیونیستی اشاره کرده و نوشت: کمپین‌های ارعاب و تهدیدات اشغالگران به ویژه طی هفته‌های اخیر علیه مقاومت لبنان، با هدف متزلزل کردن آن، همزمان با فصل گردشگری تابستانی، نه تنها شکست خورد؛ بلکه نتایج معکوس...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، منابع سوری بامداد امروز یکشنبه از حمله هوایی رژیم صهیونیستی به حومه دمشق خبر دادند. به گزارش خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، یک مقام نظامی سوری در این زمینه اعلام کرد: در تجاوز هوایی دشمن اسرائیلی که نیمه‌شب از سمت جولان اشغالی انجام شد، تعدادی از مراکز نظامی ارتش در جنوب و همچنین یک منزل مسکونی در منطقه «کفرسوسه» در شهر دمشق هدف قرار گرفته شد. وی...

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس اتحادیه نمایشگاه داران اتومبیل مشهد اظهار کرد: بازار خودرو در یکی دو ماه گذشته در رکود کامل بوده است و هیچ خرید و فروشی در آن انجام نمی‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس اتحادیه نمایشگاه داران اتومبیل مشهد، گفت: واردات خودرو بیش از همه مسائل در روند کاهشی قیمت خودرو تأثیر داشته است. رئیس اتحادیه نمایشگاه داران اتومبیل مشهد، گفت: واردات خودرو بیش از همه مسائل در روند کاهشی قیمت خودرو تأثیر داشته است. حسین حسینی ضمن پیش‌بینی ادامه‌دار بودن روند کاهشی قیمت خودرو در بازار اظهار کرد: امیدواریم موضوع اختلاف قیمت خودرو در بازار با کارخانه پایان یابد،...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس اتحادیه نمایشگاه داران اتومبیل مشهد اظهار کرد: بازار خودرو در یکی دو ماه گذشته در رکود کامل بوده است و هیچ خرید و فروشی در آن انجام نمی‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نقاطی که در پایانه مسافری پایتخت مستعد تکثیر پشه آئدس است، توسط تله گذاری شناسایی می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس اتحادیه نمایشگاه داران اتومبیل مشهد ضمن پیش‌بینی ادامه‌دار بودن روند کاهشی قیمت خودرو در بازار اظهار کرد: امیدواریم موضوع اختلاف قیمت خودرو در بازار با کارخانه پایان یابد، زیرا در این صورت بساط دلالان در بازار خودرو جمع خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حزب‌الله لبنان چندین موضع نظامی و شهرک اسرائیلی را موشک‌باران کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: «عبدالباری عطوان» تحلیلگر جهان عرب به ناکامی رژیم صهیونیستی در تحقق اهدافش در ترور فرماندهان حزب الله و نیز شکست تحرکات تل آویو در زمینه ترساندن لبنانی‌ها اشاره کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سرپرست دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی چابهار می‌گوید که این شهرستان آلوده‌ترین شهر کشور از نظر وجود پشه ناقل بیماری تب دنگی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سرایا القدس اعلام کرد محل استقرار نظامیان اشغالگر در اطراف پایگاه نظامی «کرم ابوسالم» در شرق شهر رفح و همچنین نیروهای اشغالگر در مقابل دروازه گذرگاه «رفح» و اطراف آن را با خمپاره و راکت هدف قرار داده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: خبرگزاری رویتر امروز (جمعه) از رایزنی مصر و رژیم صهیونیستی درباره نصب سیستم نظارتی در محور «فیلادلفیا» پرده برداشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس حزب «اسرائیل خانه ما» با انتقاد شدید از مدیریت کابینه کنونی رژیم صهیونیستی درباره جنگ علیه نوار غزه گفت در صورتی که ائتلاف حاکم و کنست کنونی تا سال 2026 در قدرت بمانند اسرائیل نابود خواهد شد.