چهارشنبه 13 تیر 1403

دستگیری مامورنمای 70 میلیونی

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
دستگیری مامورنمای 70 میلیونی

سرهنگ سید محمدرضا موسوی گفت: پیرو خبر واصله به پلیس 110 مبنی بر غصب عنوان توسط فردی در محدوده خیابان "مراد خانی"، ماموران کلانتری به محل اعزام شدند تا موضوع را بررسی کنند.

وی افزود: با بررسی فیلم‌های ضبط شده‌ی دوربین‌های مداربسته و به کارگیری شیوه‌های نوین پلیسی، هویت متهم شناسایی و در اختیار تمامی واحد‌های گشت قرار گرفت.

این مقام انتظامی به گشت زنی‌های هدفمند اشاره کرد و گفت: ماموران پس از مدتی گشت زنی توانستند متهم را شناسایی و دستگیر کنند که در بررسی اولیه از وی یک عدد بی سیم، یک رشته دستبند قلابی و یک عدد باتوم کشف و ضبط گردید که متهم خود را سرگرد آگاهی معرفی نموده و به کلانتری انتقال داده شد.

سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری تهران بزرگ تصریح کرد: پس از انتقال متهم به کلانتری پنج نفر از شکات این متهم شناسایی شدند که اظهار داشتند که در مجموع 700 میلیون ریال به دفعات مختلف از آنان اخاذی شده و متهم به جرم خود مبنی بر غصب عناوین اعتراف نمود.

سرهنگ موسوی خاطر نشان کرد: متهم جهت بررسی‌های بیشتر و کشف جرائم احتمالی به مراجع قضایی معرفی شد. سرهنگ موسوی در پایان به شهروندان توصیه نمود: مراقب افراد سود جو باشند و با مشاهده افرادی که مشکوک به سو استفاده از لباس و تجهیزات نظامی هستند، حتما به پلیس 110 اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی