جمعه 15 تیر 1403

دستگیری 17 سارق و کشف 13 دستگاه وسیله نقلیه سرقتی در زنجان

وب‌گاه الف مشاهده در مرجع
دستگیری 17 سارق و کشف 13 دستگاه وسیله نقلیه سرقتی در زنجان

ایسنا / زنجان فرمانده انتظامی شهرستان زنجان در پی دستگیری 17 سارق از کشف و استرداد 13 دستگاه وسایط نقلیه مسروقه به مالباختگان خبر داد.

سرهنگ داود مرسلی اظهار کرد: پلیس انتظامی شهرستان زنجان با اجرای طرح یک هفته‌ای مبارزه با سارقان، موفق به شناسایی و دستگیری 17 سارق شد.

وی افزود: با اجرای این طرح 39 فقره انواع اموال سرقتی، 6 دستگاه موتورسیکلت مسروقه، 7 دستگاه خودرو مسروقه کشف شد.

به گزارش ایسنا و به نقل پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان زنجان تصریح کرد: در صورت مشاهده تردد وسیله‌های نقلیه مشکوک از قبیل فاقد پلاک انتظامی و مخدوش بودن پلاک حتما با پلیس 110 تماس حاصل بگیرند و موضوع را اطلاع‌رسانی کنند.

توقیف 26 تن گندم قاچاق در ایجرود

فرمانده انتظامی ایجرود نیز از توقیف 26 تن گندم قاچاق در شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد معصومی‌راد افزود: طرح عملیاتی مقابله با قاچاق، احتکار و اخلال در تولید و توزیع کالاهای اساسی و معیشت‌محور، در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا ماموران موفق شدند طی عملیاتی 26 تن گندم قاچاق فاقد مجوز در شهرستان ایجرود ازدو دستگاه خودرو سنگین کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایجرود گفت: برابر اعلام کارشناسان ارزش این مقدار کالای قاچاق به مبلغ 5 میلیارد ریال برآورد شده است.

او خاطرنشان کرد: پرونده تعزیراتی در این خصوص برای دو نفر تشکیل و گندوم توقیفی جهت تحویل به سیلوی مرکزی شهرستان ایجرود منتقل شد.