جمعه 30 شهریور 1403

دشان زیر بار نرفت و امباپه را دعوت کرد / فشار رئال به تیم‌های ملی: دور بازیکنان ما خط بکشید!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
دشان زیر بار نرفت و امباپه را دعوت کرد / فشار رئال به تیم‌های ملی: دور بازیکنان ما خط بکشید!

اسکای می‌گوید رئال مادرید مربیان تیم‌های ملی را تحت فشار گذاشته تا بازیکنان این تیم را برای فیفا دی سپتامبر دعوت نکنند.

به گزارش "ورزش سه"، وقتی امروز فهرست تیم ملی آلمان توسط یولیان ناگلزمان اعلام شد و نام آنتونیو رودیگر در آن دیده نمی‌شد خیلی‌ها از این تصمیم سرمربی آلمان متعجب شدند و همین باعث شد بازار گمانه‌زنی داغ شود.

شبکه اسکای در گزارشی مدعی شد باشگاه رئال مادرید از چند روز پیش با مربیان تیمهای ملی به خصوص دو تیم ملی آلمان و فرانسه در تماس بوده و آنها را تحت فشار گذاشته تا ستاره‌های رئال را از حضور در فیفا دی سپتامبر معاف کنند.

اگر این گزارش اسکای را بپذیریم امروز مشخص شد که تلاشهای رئال در مورد تیم ملی آلمان موفق بوده و ناگلزمان قید دعوت از آنتونیو رودیگر را زده است. اما دیدیه دشان کیلیان امباپه و در کنارا و شوامنی و مندی را هم به تیم ملی دعوت کرد.

رادیو مونت کارلو هم دقایقی بعد از گزارش اسکای، مفاد آن را تایید کرد و گفت از منابع خود می‌داند که رئال مادرید دست‌کم خواهان دعوت نشدن کیلیان امباپه به تیم ملی فرانسه بوده است. این رسانه می‌گوید دیدیه دشان قبل از انتشار رسمی فهرست تیم ملی فرانسه به رئال اطلاع داده بود که نمی‌تواند امباپه را دعوت نکند چرا که خود کیلیان دوست دارد در این فیفا دی در تیم ملی به میدان برود.

دشان زیر بار نرفت و امباپه را دعوت کرد / فشار رئال به تیم‌های ملی: دور بازیکنان ما خط بکشید! 2
دشان زیر بار نرفت و امباپه را دعوت کرد / فشار رئال به تیم‌های ملی: دور بازیکنان ما خط بکشید! 3