یک‌شنبه 15 مهر 1403

دشمنان با ماجراجویی‌های مقطعی نمی‌توانند به استقلال و عزت ما خدشه‌ای وارد کنند

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
دشمنان با ماجراجویی‌های مقطعی نمی‌توانند به استقلال و عزت ما خدشه‌ای وارد کنند

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور امروز (یکشنبه 15 مهر) ضمن عرض تبریک هفته پلیس و گرامی‌داشت روز ملی روستا و عشایر گفت: نمازجمعه این هفته رهبر حکیم رهبر انقلاب روشن‌ترین جلوه اتحاد و وفاق ملی بود. بار دیگر مردم حماسه وحدت آفریدند و با سلیقه‌های مختلف برای حفظ کیان مملکت پشت سر رهبری نماز خواندند و دنیا شاهد بود به پشتوانه رهبر انقلابی و ملت سربلند است و نیرو‌های مسلح به‌واسطه آنها سربلند است.

وی تاکید کرد: دشمنان اگر دست به ماجراجوایی‌های مقطعی بزنند نمی‌توانند به استقلال و عزت ما خدشه‌ای وارد کنند.

رئیس قوه مقننه بیان کرد: همه ما باید تاکید کنیم تفرقه میان آحاد جامعه، دولت و ملت، گروه‌های جامعه اسلامی و دولت‌ها و ملت‌های اسلامی سمی مهلک است.

قالیباف اظهار کرد: همان جنایتکار اشغالگری که شهید هنیه را به شهادت می‌رساند و سید حسن نصرالله را شهید می‌کند با انسانیت و صلح دشمن هستند و اتحاد باید بر این اساس باشد.

رئیس مجلس گفت: رهبر انقلاب پیام اقتدار آورد و برای جامعه آرامش به ارمغان آورد و در جبهه آرامش تزریق کرد و در برابر چنین رهبری سرتعظیم فرود می‌آوریم و به خود و مسئولان دیگر نسبت به مشکلات عدیده مردم نجیب در حوزه اقتصادی متذکر می‌شود و به خود و مسئولان تذکر می‌دهم هرگز شاهد روزی نباشیم که آن را بدون دغدغه مشکلات مردم به صبح برسانیم.