دوشنبه 7 آبان 1403

دشمنان بدانند در دفاع از انقلاب و تمامیت ارضی ایران همچون گذشته وفادار به راه شهدا هستیم

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
دشمنان بدانند در دفاع از انقلاب و تمامیت ارضی ایران همچون گذشته وفادار به راه شهدا هستیم

حجت الاسلام درویشی گفت: دشمنان و بدخواهان بدانند ما در دفاع از انقلاب و تمامیت ارضی ایران همچون گذشته وفادار به راه شهدا هستیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، حجت الاسلام علی درویشی در راهپیمایی و تجمع مردم خرم آباد در محکوم کردن حادثه شیراز اظهار داشت: پیام ما به همه دلسوزان این ملت، اتحاد و وحدت است، امروز دشمنان به دنبال تفرقه است، امروز دشمن به دنبال شکاف قومیتی و مذهبی است و ما به عنوان بخشی از قوم غیور لُر که همواره مدافعان انقلاب بوده اند و هستند و خواهند بود اعلام می کنیم، دشمنان و بدخواهان بدانند ما در دفاع از انقلاب و شهدا و تمامیت ارضی ایران همچون گذشته وفادار به راه شهدا هستیم.

وی افزود: در صورت اذن رهبری حاضر و آماده در صحنه دفاع از ارزشهای انقلاب هستیم اما امت حزب اله مطالبه دارد، مطالبه مردم لرستان و مردمان از دستگاه قضا و امنیتی این است که با همه آشوب طلبان و قانون شکنان که دست در دست داعشی های گرگ صفت دارند و امنیت را هدف قرار دادند برخورد قاطعانه ای صورت گیرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه لرستان عنوان کرد: پیام حزب اله که امروز در این تجمع بزرگ هستند باید به گوش همگان باید برسد، همچنین پیام خانواده شهدای مدافع امنیت و حرم آن است به همه کسانی که به دنبال ترویج بی عفتی هستند هشدار می دهیم که حزب اله و مردم عزیز این دیار اجاره نخواهند داد که خیابان و کوچه هایی که آغشته به خون شهدا و مزین به نام شهدا می باشند، محل مسابقه هرزه گری عده ای نادان و از خدا بی خبر شود.

وی تصریح کرد: خواسته دیگر ما این است دانشجویی که دانشگاه را به محل اغتشاش تبدیل کرده باید از دانشگاه اخراج شود، دانشجو باید تولید علم کند و نباید این محل به محل ترویج بی عفتی و روسری کشیدن باشد، امروز ما جمع شده ایم تا بگوییم زن، زندگی، شهادت، شیراز ما تسهلیت و درود به همه بانوانی که با حضور خود در میدان مبارزه با بی عفتی اجازه نمی دهند ارزش ها و خون شهدایی که برای این چادر خونشان ریخته شد، کمرنگ شود.

درویشی بیان کرد: پیام ما به دشمنان و کسانی که سودای تجزیه ایران را به سر دارند بدانند که سیستان و کردستان پاره قلب ایران است، هشت سال ایستادیم و اجازه ندادیم یک وجب از خاک تجزیه شود، آن زمان اربابان نتوانستند غلطی کنند حالا چرا نوچه ها فکر می کنند می توانند؟ هرگز نخواهند توانست.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه لرستان گفت: پیام دیگر ما این است که شعار امت حزب اله این است که کسانی که نمی دانند و نفهمیدند بدانند ما هم می گوییم مرگ بر دیکتاتور واقعی، سعودی و رجوی و پهلوی، این شعار ماست و اینها دیکتاتور بودند و شهدا ما برای مبارزه با اینها جان خود را تقدیم کردند و حزب اله در دفاع از انقلاب اماده است و با کسی تعارف نداریم، امروز امنیت و ارزش ها قابل معامله با هیچ چیزی نیست، و همگی گوش به فرمان ولایت هستیم.

انتهای پیام /