شنبه 14 مهر 1403

دعوا بر سر مهاجم 17 ساله: دعوت به 2 تیم ملی!

وب‌گاه خبر آنلاین مشاهده در مرجع
دعوا بر سر مهاجم 17 ساله: دعوت به 2 تیم ملی!

ماتئوس مانه به مهاجمی پر طرفدار تبدیل شده است که هم انگلیس و هم پرتغال خواهان حضور او در تیم‌های ملی کشورشان هستند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به نظر می‌رسد که درخشش ماتئوس مانه به عنوان مهاجمی که تنها 17 سال دارد توجه بسیاری را به خود جلب کرده و این بازیکن حالا به یکی از سوژه‌های اصلی فوتبال اروپا در چند ساعت اخیر تبدیل شده است.

در گزارش ورزش سه آمده است: تیم ملی جوانان پرتغال تصمیم گرفته است که این بازیکن را برای حضور در تورنمنت چهار ملت که قرار است به زودی در شهر پورتو برگزار شود دعوت کند و این در حالی است که سرمربی تیم ملی زیر 18 ساله‌های انگلیس هم دقیقا در همان روز از او برای حضور در اردوی این تیم دعوت کرده است.

این مهاجم جوان تمریناتش را در پرتغال شروع کرد اما کمی بعد به انگلیس رفت تا در ترکیب روچدیل به میدان برود. او در سال 2023 پیراهن ولورهمپتون را به تن کرد و این فصل توانسته است در تیم زیر 18 ساله‌های ولورهمپتون دو گل به ثمر برساند و دو پاس گل هم در تنها پنج بازی ارسال کند.

چیزی که مشخص است این است که او قرار است به زودی پیراهن یکی از دو تیم پرتغال یا انگلیس را در رده سنی زیر 18 سال به تن کند اما حالا زمان مهمی برای او است که تصمیم بگیرد که آیا مایل است تجربه بازی در پرتغال را به دست آورد یا می‌خواهد عضوی از سه شیرها باشد.

251 251

کد خبر 1966933
دعوا بر سر مهاجم 17 ساله: دعوت به 2 تیم ملی! 2