دوشنبه 9 مهر 1403

دعوت از 44 نفر به اردوی تیم‌های دوومیدانی جوانان و بزرگسالان

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
دعوت از 44 نفر به اردوی تیم‌های دوومیدانی جوانان و بزرگسالان

سرپرست دبیرکلی فدراسیون دوومیدانی از تشکیل اردوهای آماده‌سازی رده‌های سنی جوانان و بزرگسالان از اوایل آبان ماه در تهران خبر داد.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی، نخستین جلسه کمیته اجرایی فدراسیون دوومیدانی روز گذشته برگزار شد. سید مهدی مستجاب‌الدعوه سرپرست دبیرکلی پیرامون تصمیمات این کمیته اظهار داشت: با توجه به اولین جلسه اعضای کمیته اجرایی فدراسیون دوومیدانی، مقرر شد اردوهای تیم ملی جوانان و بزرگسالان از تاریخ اول آبانماه به میزبانی کمپ تیم‌های ملی در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران تشکیل شود.

3 اولویت فدراسیون دوومیدانی / مذاکره حدادی با مربیان طراز اول

وی خاطر نشان کرد: بر اساس تصمیم کمیته اجرایی، 44 ورزشکار به همراه 15 مربی به این اردو دعوت خواهند شد که دوره های پیش‌بینی شده 21 روزه بوده و در پایان هر اردو، رکوردگیری بعمل خواهد آمد. ورزشکاران با توجه به رکوردها و عملکردشان به مراحل اردویی جدید دعوت خواهند شد

مستجاب‌الدعوه افزود: هدف از تشکیل اردوها، حضور موفق در بازی‌های کشورهای اسلامی؛ مسابقات قهرمانی آسیا و متعاقب آن، مسابقات قهرمانی جهان در سال آینده است. به همین منظور تمهیدات لازم نیز برای برپایی اردوی منسجم و منظم و در خور شان ملی پوشان ایران از سوی فدراسیون پیش‌بینی شده است.