جمعه 4 آبان 1403

دفتر موسیقی

دفتر موسیقی

وب‌گاه الف

دومین اجرای پنجمین دوره کنسرت‌های آنلاین «بر خط ماه و نوا 2» به صورت آنلاین برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

دومین شب از پنجمین دوره کنسرت‌های آنلاین انجمن موسیقی با عنوان «بر خط ماه و نوا2» با سه اجرا برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

خوانندگان موسیقی رپ در ایران نه کمند و نه ناشناس اما کسانی که از میان‌شان موفق به اخذ مجوز از دفتر موسیقی معاونت هنری وزارت ارشاد شده‌اند به تعداد انگشتان یک دست هم نمی‌رسند و از جمله آن‌ها می‌توان به آرمین اشاره کرد که روزگاری «آرمین 2afm» بود و امروز «آرمین زارعی». اتفاقی که می‌توانست برای دیگر خوانندگان این سبک هم رخ دهد اگر خط قرمزهایمان این همه پررنگ و متعدد نبود.

خبرگزاری دانا

پنجمین دوره کنسرت‌های آنلاین «برخط ماه و نوا 2» با حضور تعدادی از گروه‌ها و هنرمندان شناخته شده موسیقی ایرانی در تالار رودکی تهران آغاز شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، آیین رونمایی از آلبوم «ردیف میرزا عبدلله» برای تار و سه تار با اجرای داریوش طلایی روز دوشنبه 28 تیر ماه توسط انجمن موسیقی ایران با حمایت دفتر موسیقی در تالار رودکی برگزار شد. در ابتدای این برنامه بعد از پخش قرآن و سرود، به دعوت حامد حسین زادگان مجری برنامه با سخنرانی تصویری مجید کیانی نوازنده پیشکسوت سنتور همراه شده و به صورت ضبط شده از تالار رودکی...

وب‌گاه الف

داریوش طلایی نوازنده و آهنگساز گفت: سال 1990 تا 1992 میلادی در دانشگاه سیاتل آمریکا موسیقی تدریس می‌کردم اما بخاطر دغدغه‌هایم و انتقال تجربیات به هنرآموزان هموطنم، تدریس در این دانشگاه آمریکایی را رها کردم و به میهن بازگشتم.

خبرگزاری ایسنا

آیین رونمایی از آلبوم «ردیف میرزا عبدلله» برای تار و سه تار با اجرای داریوش طلایی روز دوشنبه 28 تیر ماه توسط انجمن موسیقی ایران با حمایت دفتر موسیقی در تالار رودکی برگزار شد.

خبرگزاری ایسنا

برنامه کامل اجراهای پنجمین دوره کنسرت‌های آنلاین «برخط ماه و نوا 2» منتشر شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، دفتر موسیقی در 2 هفته نخست تیرماه مجوز 179 تک آهنگ و 14 آلبوم را صادر کرده است. در این هفته آلبوم دونوازی بی‌کلام «شب‌های تنهایی 2» به آهنگسازی و نوازندگی ارسلان کاوه و مسعود حبیبی، آلبوم «الف» به خوانندگی و آهنگسازی حمید صادقیان، آلبوم «پرسش» به آهنگسازی محمدرضا تفضلی و بخش دیگر مجموعه آلبوم‌های «جاودانه‌های موسیقی مازندران» به خوانندگی اسماعیل...

وب‌گاه خبر آنلاین

بخشی از مجموعه آلبوم‌های «جاودانه‌های موسیقی مازندران» که شامل ملودی‌های تأثیرگذار موسیقی نواحی و فولک دهه‌های 50 و 60 مازندران است، مجوز انتشار گرفت.

خبرگزاری ایسنا

دفتر موسیقی در دو هفته نخست تیرماه مجوز 179 تک آهنگ و 14 آلبوم را صادر کرده است.

خبرگزاری دانا

دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در تازه ترین گزارش آماری خود از صدور مجوز برای 179 تک آهنگ و 14 آلبوم در ژانرهای مختلف خبر داد.

خبرگزاری میزان

دفتر موسیقی در دو هفته نخست تیرماه مجوز 179 تک آهنگ و 14 آلبوم را صادر کرده است.

خبرگزاری ایسنا

چهاردهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران به صورت غیررقابتی از 29 مهر تا 2 آبان ماه 1400 در شهر کرمان برگزار خواهد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فراخوان چهاردهمین جشنواره موسیقی نواحی با موضوع «وحدت در کثرت موسیقایی اقوام ایران» در دو بخش صحنه‌ای و پژوهشی منتشر شد.