یک‌شنبه 13 خرداد 1403

دلار برگشت

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
دلار برگشت

قیمت دلار 3 هزار تومان ریخت / کف مقاومتی دلار با هم شکسته می‌شود؟ قیمت دلار ریخت. قیمت دلار امروز هم در بازار آزاد کاهشی است و نسبت به روز گذشته گام بلندی به عقب برداشته است و قیمت دلار به کف کانال نزدیک شد. انتشار خبرهای مثبت سیاسی و مداخله بازارساز در تعیین قیمت ارز مبادله‌ای در کاهش قیمت دلار طی دو روز گذشته موثر بوده است. به گزارش عرشه آنلاین، قیمت دلار امروز با کاهش هزار تومانی...

قیمت دلار ریخت.قیمت دلار امروز هم در بازار آزاد کاهشی است و نسبت به روز گذشته گام بلندی به عقب برداشته است و قیمت دلار به کف کانال نزدیک شد. انتشار خبرهای مثبت سیاسی و مداخله بازارساز در تعیین قیمت ارز مبادله‌ای در کاهش قیمت دلار طی دو روز گذشته موثر بوده است.

به گزارش عرشه آنلاین، قیمت دلار امروز با کاهش هزار تومانی بازگشایی شد. این مقدار کاهش، قیمت دلار را در کانال هفتم کریدور پنجم نشاند و برخی معامله‌گران را محتاط کرد.

قیمت دلار امروز با کاهش هزار تومانی در کریدور 50 هزار تومانی عقب نشینی کرد. افت قیمت اسکناس دلار متاثر از ارزپاشی سیاست‌گذار است و این در حالی است که تقاضا در بازار ارز همچنان بالاست. در لحظه نگارش این گزارش، دلار در پله سوم کانال هفتم از کریدور پنجم نوسان دارد.

دلار در بازار آزاد، باز هم سقوط کرد

خبرگزاری اصولگرای تسنیم دراین باره نوشت سیرنزولی قیمت‌ها در بازار ارز که از اواخر فروردین ماه آغاز شده درحالی همچنان ادامه دارد که حجم فروش نیز در بازار سنگین‌تر از قبل شده است.

به گفته دلارفروش‌های حاضر در بازار سبزه میدان و منوچهری، چند هفته‌ایست که خریداری در بازار برای ارز وجود ندارد و مردم عادی کاملاً از بازار کنار کشیده اند. آنها می گویند: حجم معاملات در بازار بشدت کاسته شده و تمام بازار فروشنده هستند.

افزایش عرضه ارز در بازار به همراه خبرهای مثبت از گشایش های سیاسی و ارز مخصوصا در روزهای اخیر موجب شده تا قیمت دلار مدام درحال عقب نشینی به کانال‌های پایین تر باشد.

در نخستین معاملات صبح امروز قیمت دلار در بازار به کف کانال 57 هزار تومان رسیده و آنطور که بازاری‌ها پیش بینی می کنند در ادامه روز و پایان معاملات قطعا با کاهش بیشتری همراه خواهد شد.

یکی از افراد حاضر در بازار تهران درباره وضعیت این بازار در روز جاری می گوید: بازار از صبح سنگین فروشنده هستند. همین باعث شده تا قیمت دلار هم ارزانتر شود. دلال‌ها از ترس ضرر بیشتر سعی در فروش ارزهای خود دارند ولی مشتری ندارند.

منبع: تجارت نیوز - خبرانلاین - اکو ایران هم اکنون دیگران می خوانند -->

بیشتر بخوانید

دلار برگشت 2