یک‌شنبه 6 آبان 1403

دلبری پدیده برزیلی برای بارسا: عاشق این پیراهنم!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
دلبری پدیده برزیلی برای بارسا: عاشق این پیراهنم!

ویتور روکه با انتشار تصاویری از خود در شبکه‌های اجتماعی نشان داد تا چه حد به پیراهن بارسلونا اهمیت می‌دهد و برایش ارزش قائل است.

به گزارش "ورزش سه"، در اوایل دسامبر 2023 ویتور روکه، مهاجم جوان اتلتیکو پاراننزه در برزیل با هم‌تیمی‌هایش و هواداران این تیم خداحافظی کرد و راهی اسپانیا شد. او به زودی رسما بازیکن بارسلونا خواهد شد.

آخرین بازی ویتور روکه برای اتلتیکو پارانزه مقابل سانتوس بود و او در این بازی موفق به ثبت هت‌تریک شد.

امروز ویتور روکه در اینستاگرام یک استوری را بازنشر کرد تا به هواداران بارسلونا نشان بدهد برای به تن کردن پیراهن تیم محبوب‌شان در حال سفر به کاتالونیا است. روکه در این ویدیو در حالی دیده می‌شود که در حال بستن چمدان است. او پیراهن بارسلونا را با دقت تمام تا کرده و نشان می‌دهد تا چه حد برای این پیراهن ارزش قائل است.

حالا در شهر بارسلون عکاس‌ها و خبرنگاران انتظار می‌کشند تا بتوانند برای اولین بار تصاویر رسمی شدن پیوستن روکه به بارسلونا را ثبت کنند.

روکه در صحبتهایی که بعد از ترک اتلتیکو پاراننزه داشت گفت:" من برای پاراننزه هر چه در توان داشتم انجام دادم ولی حالا وقت آن است که به دنبال رویایم بروم. یعنی بازی در اروپا با پیراهن بارسلونا. من در بارسا متواضع خواهم بود و تمام توانم را برای این تیم به کار خواهم بست".

دلبری پدیده برزیلی برای بارسا: عاشق این پیراهنم! 2