دوشنبه 2 مهر 1403

دلیل خشم کاپیتان سیتی از داور: صبر نکرد برگردم

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
دلیل خشم کاپیتان سیتی از داور: صبر نکرد برگردم

کایل واکر دلیل عصبانیت از مایکل اولیور روی گل اول آرسنال را توضیح داد.

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی روز گذشته در چارچوب دیدارهای هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس روبروی آرسنال قرار گرفت و موفق شد در یک بازی جنجالی و دراماتیک و پس از 90 دقیقه تلاش با یک گل دیرهنگام این تیم را با نتیجه 2-2 متوقف کند و یک امتیاز از این حریف به دست آورد.

واکر که روی گل اول آرسنال اعتراض بسیاری به داور بازی داشت پس از پایان این دیدار به رادیو 5 انگلیس گفت:«من هرگز دوست ندارم در رادیو یا تلویزیون ملی مردم را مورد قضاوت و اعتراض قرار دهم چون این اتفاقات به اندازه کافی در سراسر دنیا رخ می‌دهد اما حرفی که من زدم این بود که خودم با تصمیم خودم نزد داور نرفتم. او من و بوکایو ساکا را صدا کرد.

وقتی که داور من را صدا می‌کند باید صبر کند و اجازه دهد که به پستم برگردم و پس از آن بار دیگر بازی را شروع کند اما در حالی که هنوز این اتفاق رخ نداده بود توپ از روی سر من رد شد. اگر به میل خودم به سمت داور برم و از پستم دور باشم، اشتباه از من است. اما من در جایگاهم بودم و داور بود که دو کاپیتان را صدا کرد تا از ما بخواهد دیگران را آرام کنیم. د

من در حال برگشتن بودم که به بازیکنانم گفتم آرام باشند و رفتار احمقانه نکنند که توپ از روی سرم رد شد. من و اولیور رابطه خیلی خوبی دارم و می‌دانم که کار او بسیار سخت است، خصوصا که در بالاترین سطح فوتبال داوری می‌کند. بنابراین قصد انتقاد از او را ندارم. او با 22 بازیکن عصبانی روبرو است که مدام در حال فریاد زدن بر سرش هستند.»