یک‌شنبه 15 مهر 1403

دلیل طولانی‌شدن فسخ قرارداد نکونام

وب‌گاه فرارو مشاهده در مرجع
دلیل طولانی‌شدن فسخ قرارداد نکونام

مدیران استقلال هنوز برگه فسخ قرارداد جواد نکونام و دو دستیار او را در سازمان لیگ ثبت نکردند.

با وجود اینکه باشگاه استقلال برگه کتبی استعفای جواد نکونام را دریافت کرده و بعد از موافقت با استعفا مدیران باشگاه به دنبال انتخاب سرمربی جدید هستند، اما از دید سازمان لیگ هنوز نکونام سرمربی استقلال محسوب می‌شود!

مدیران استقلال که سقف بودجه باشگاه‌شان نیز پر شده، برای وارد کردن سهراب بختیاری زاده به لیست نیازمند خالی کردن سقف بودجه هستند و در این خصوص باید برگه فسخ قرارداد نکونام و دو دستیار او (حمیدرضا رجبی و کیانوش رحمتی) را به سازمان لیگ ببرند.

با توجه به اینکه جدایی نکونام از استقلال به صورت توافقی بوده، باید برگه فسخ قرارداد دو طرفه به امضای این سرمربی و مدیرعامل استقلال برسد و همین برگه در سازمان لیگ ثبت شود تا نام نکونام از لیست خارج شود.

مدیران استقلال هنوز امضای نکونام را پای برگه فسخ قرارداد توافقی نگرفتند و به همین خاطر است که بختیاری‌زاده با تعهد توانست دیروز روی نیمکت بنشیند و کارت او هنوز صادر نشده است.

قرار است طی یکی دو روز آینده مدیریت استقلال امضای نکونام را پای برگه فسخ قرارداد توافقی دریافت کنند تا با حضور در کمیته نقل و انتقالات بتوانند نام او را از لیست خارج و بختیاری‌زاده وارد شود و کارت مربیگری او را نیز بگیرند.

از میان اخبار

گرد و خاک دوباره مهدی قایدی در امارات

سهراب بختیاری‌زاده در استقلال ماندنی شد

واکنش گاریدو به مصدومیت عجیب اوستون اورونوف

واکنش وکیل علیرضا بیرانوند به رای صادره