شنبه 14 مهر 1403

دل هایمان را آرام کنیم...

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
دل هایمان را آرام کنیم...

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، آرش فرجی، آن سالی که حضرت آقا چنین فرمودند در راه بودیم و حرفی از نزدیک بودن به قله نبود، اما الان بیشتر از هر زمان دیگری به قله نزدیکیم. مبدا این حرکت برای ما ایرانی‌ها از زمانیست که حدیث سلسله‌الذهب را از امام رضا (ع) شنیدیم و او به قلعه مستحکم لا اله الا الله واردمان کرد. تا زمانی که در این دژ بمانیم درمانده نخواهیم بود و جای هیچ نگرانی نیست...

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، آرش فرجی، آن سالی که حضرت آقا چنین فرمودند در راه بودیم و حرفی از نزدیک بودن به قله نبود، اما الان بیشتر از هر زمان دیگری به قله نزدیکیم.

مبدا این حرکت برای ما ایرانی‌ها از زمانیست که حدیث سلسله‌الذهب را از امام رضا (ع) شنیدیم و او به قلعه مستحکم لا اله الا الله واردمان کرد.

تا زمانی که در این دژ بمانیم درمانده نخواهیم بود و جای هیچ نگرانی نیست که هرچه شد یقیناً کُلُهُ خیر.

تا در این راهیم و در حَرَمیم، هرگز سرد نخواهیم شد و این شهادت ها، از اول انقلاب تا این اواخر، از حاج قاسم و فخری زاده گرفته تا سید رضی و سید ابراهیم، شعله‌ی عشقمان به اسلام و انقلاب اسلامی را برافروخته‌تر و حقانیتش را نمایان‌تر خواهد کرد.

آرام باشیم...

که تقارن میلاد حضرت رضا و شهادت سید ابراهیم، بزرگترین دلیل برای آرامش ماست.

در مکتب انا لله و انا الیه راجعون، آمدن و رفتن‌ها در دست خداست؛ و خدا این طور به ما لطف داشت که صاحب این کشور امامِ رضاست (ع). پس آمدن و رفتن خُدام این حَرَم هم در دست اوست. حضرت رضا (ع) سید ابراهیم را برایمان آورد و خودش هم در شبِ میلادش، اورا در آغوش کشید و برد.

آرام باشیم که مطمئنا لطف ویژه امام رضا این حوادث را جبران خواهد کرد.

من که مطمئنم جبران شده است. ایرانِ امام رضا به برکتِ رضا فهمیدیم حَدیثِ لا اِلهَ اِلا الله شده است راجعون به جنتِ او شهیدِ مکتبِ اِنا لله نه سرد میشویم، نه نگران صاحبِ این دیار، امامِ رضاست گرچه بُردَست خادم خود را لطفِ او تکیه گاهِ مردمِ ماست

آرش فرجی، دبیر شورای تبیین مواضع بسیج‌دانشجویی دانشگاه‌های تهران