جمعه 14 اردیبهشت 1403

دمبله بالاتر از والورده، کیمیش و برانت / منفور بارسلون بازیکن هفته چمپیونزلیگ شد!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
دمبله بالاتر از والورده، کیمیش و برانت / منفور بارسلون بازیکن هفته چمپیونزلیگ شد!

عثمان دمبله به عنوان بازیکن هفته چمپیونزلیگ انتخاب شد. او نقش مهمی در حذف بارسا از دور رقابتها داشت.

به گزارش "ورزش سه"، عثمان دمبله که این هفته حضورش با پیراهن پاری سن ژرمن مقابل بارسلونا جنجالی شده بود در رای‌گیری عمومی یوفا به عنوان بازیکن هفته چمپیونزلیگ انتخاب شد.

در یکی از حساس‌ترین دیدارهای دور برگشت یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان، پاری سن ژرمن به خانه بارسا، المپیک مونتجوئیک رفت. هواداران بارسا برای انتقام گرفتن از عثمان دمبله آماده بودند و با شروع بازی هر زمان که توپ به دمبله می‌رسید سوتهای ممتد فضای استادیوم را پر می‌کرد.

اما دمبله بی‌توجه به جو سنگینی که علیه او در ورزشگاه ایجاد شده بود عملکردی عالی داشت. دمبله در دقیقه 34 پاس عالی بارکولا را با شوتی مهارنشدنی به تور دروازه بارسا چسباند تا بازی 1-1 شود. او در ادامه مسابقه هم یکی از بهترین بازیکنان زمین بود.

ناراحتی بارسایی‌ها از دمبله به انتقال او به پاری سن ژرمن برمی‌گردد. دمبله به ژاوی قول داده بود که در بارسا می‌ماند ولی در نهایت در معامله‌ای پرسود به بارسا پشت کرد و راهی پاری سن ژرمن شد.

رقبای دمبله در رای‌گیری بازیکن هفته چمپیونزلیگ، یولیان برانت از دورتموند، یاشوا کیمیش از بایرن و فدریکو والورده از رئال مادرید بودند که دمبله موفق شد با شکست دادن این سه نفر به عنوان بازیکن هفته انتخاب شود.

دمبله بالاتر از والورده، کیمیش و برانت / منفور بارسلون بازیکن هفته چمپیونزلیگ شد! 2